Bildene her er fra en vanlig MR03. Det samme gjelder for MR03VE og MR03S.
Du begynner med et ferdig chassis.

Så tar du bort alt du ikke trenger. Som er nesten alt
Da sitter du igjen med dette.

Fortsett å skru frahverandre. Du skal ha ut både elektronikk og servo.

Det du skal gjøre nå, er å fjerne bryteren og bytte det siste servodrevet. Evt også bytte bort sytråd-ledningene mot noe litt vassere.
Før tok man bort bryteren da det gikk strøm gjennom. Nå taes den bort for å få plass til mer bly i tunnelen.
Lodd bort ledningene fra kortet, og lag en forbindelse direkte mellom de to punktene. Bytt gjerne powerledningene når du er nedi der.

Bytter du plussledning, så kan den loddes på pluss og de to bryterpunktene, sånn for enkelhets skyld.

Bytt ut det siste servodrevet med ett i alu eller messing. Det originale i plast vil miste en tann eller to en gang.

Sett det sammen igjen.

Så er du klar til å montere ny forstilling og motorfeste.

Anbefaler også å lodde motorkablene fast i kortet, da dette gir mye mindre trøbbel enn om du beholder skrueanordningen.
Så er det bare tutu og kjør!!
Lykke til. Og ha det morro
Du begynner med et ferdig chassis.

Så tar du bort alt du ikke trenger. Som er nesten alt

Da sitter du igjen med dette.

Fortsett å skru frahverandre. Du skal ha ut både elektronikk og servo.

Det du skal gjøre nå, er å fjerne bryteren og bytte det siste servodrevet. Evt også bytte bort sytråd-ledningene mot noe litt vassere.
Før tok man bort bryteren da det gikk strøm gjennom. Nå taes den bort for å få plass til mer bly i tunnelen.
Lodd bort ledningene fra kortet, og lag en forbindelse direkte mellom de to punktene. Bytt gjerne powerledningene når du er nedi der.

Bytter du plussledning, så kan den loddes på pluss og de to bryterpunktene, sånn for enkelhets skyld.

Bytt ut det siste servodrevet med ett i alu eller messing. Det originale i plast vil miste en tann eller to en gang.

Sett det sammen igjen.

Så er du klar til å montere ny forstilling og motorfeste.

Anbefaler også å lodde motorkablene fast i kortet, da dette gir mye mindre trøbbel enn om du beholder skrueanordningen.
Så er det bare tutu og kjør!!
Lykke til. Og ha det morro

Comment