Announcement

Collapse
No announcement yet.

ECO & Nexx8 KIT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ECO & Nexx8 KIT

    En tråd - to prosjekter.
    Sånn blir det når hobbyen eskalerer så til de grader

    Starte med Mugen MBX6E M-Spec ECO 1/8 Competition Buggy Kit som blir et høst/vinter-prosjekt.
    Har vært mye frem og tilbake på seriøs buggy, valget falt på ECO til slutt.
    Valgte å gå for KIT og bygge med utvalgte deler, da kan det bli et eksepsjonelt godt resultat også.
    Siden dette blir et høst/vinter-prosjekt, legger vi dette på is inntil videre.

    Det bor fremdeles en guttunge i meg, og jeg trenger en buggy til bashing.
    Valget er ikke spikret. Ønsker en buggy/Truggy som kan brukes til det aller meste - fra asfalt med gatedekk til heftig offroad.
    OFNA Nexx8 KIT koster ikke all verden, og tidligere erfaring tilsier at de tåler ganske mye herjing. Dog etter en del tuned parts har blitt installert. Man får håpe verden ikke har stått stille de siste 10 årene.

    Vi kan starte med dine erfaringer og innspill før jeg bestiller.
    Hvis du mener at det finnes andre buggyer der ute som er like billig, tåler like mye juling, like stabil og har bedre holdbarhet, vil jeg gjerne vite om dem.
    KIT er helt okay. Det er rullende chassi jeg i utgangspunktet er på jakt etter. Prisklasse inntil $250/2500 NOK.
    HSP Brontosaurus 1/10 - HSP Brontosaurus PRO 1/10 - Turnigy Desert Racing Buggy 1/10 - Art-Tech WingDragon - FMS Cessna 182 Sky Trainer - Lanyu Cessna Mini Trainer - TechOne Spirit EPP - EPO Yak 54 50EP ARF - HK Atom Mini Glider - HK Bixler - WLToys v911.

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X