Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ønsker Tips til motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ønsker Tips til motor

    Jeg har en Revo 3.3 som jeg skal bytte motor i, det jeg er på jakt etter er Tips å anbefalinger på en skikkelig Overkill motor til denne bilen
    Har fundert litt på Force .32 eller .46, er oxo veldi glad i turtallsmotorer. men det viktigste er brutal respons fra bunn.
    Serpent 966, Hpi Trophy med Force 36, HPI Sprint Pro,Tamiya TT01

  • #2
    Originally posted by 2Fast4YouCL View Post
    Jeg har en Revo 3.3 som jeg skal bytte motor i, det jeg er på jakt etter er Tips å anbefalinger på en skikkelig Overkill motor til denne bilen
    Har fundert litt på Force .32 eller .46, er oxo veldi glad i turtallsmotorer. men det viktigste er brutal respons fra bunn.
    sjekket ut LRP .28 evnt ? 4.6CC motor med godt bunndrag, Evnt finner du RB motorer da... men til en helt annen pris :P
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      Leste meg faktisk fram til at Force .46 motoren ikke passer i revo, kun opp til .32
      Anngående den RB motoren, jeg er helt sikkert på bærtur men jeg finner den ikke. Må google litt mer
      Serpent 966, Hpi Trophy med Force 36, HPI Sprint Pro,Tamiya TT01

      Comment


      • #4
        Her har du link til hjemme siden til RB http://www.rbproducts.com/mainEn.php...t=01911-000130
        sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

        Comment


        • #5
          Originally posted by 2Fast4YouCL View Post
          Leste meg faktisk fram til at Force .46 motoren ikke passer i revo, kun opp til .32
          Anngående den RB motoren, jeg er helt sikkert på bærtur men jeg finner den ikke. Må google litt mer
          Sjekket om LRP sin .28 motor passer ? Denne har BRUTAL respons :P Lar min LST2 ta wheelies on command, Og en venn av meg tester nå LRP .30 på en stakkarslig buggy... synes synd på han... vi slet sundt ett sett fremmdekk bare på tuningen etter innkjøring av motoren (dem var nye før jeg begynte og tune inn motoren) ca 3 dl fuel etterpå var dem blanke :P
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • #6
            ut i fra priser, har jeg bestemt meg for Force .32
            Serpent 966, Hpi Trophy med Force 36, HPI Sprint Pro,Tamiya TT01

            Comment


            • #7
              Originally posted by 2Fast4YouCL View Post
              ut i fra priser, har jeg bestemt meg for Force .32
              Vist en LRP .30 passer, så vet jeg om en som selger denne for 1400 kr om han enda har den da... Helt ny
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • #8
                Revo bruker vel small-block motor, så med mindre du skaffer deg konverteringssett til big block så er det RB523 eller hva den nå heter som passer rett inn.
                De andre motorene du snakker om er big-block og trenger konverteringssett.

                Verdt å sjekke ut...
                MBX-6
                Slash 4x4 rtr
                - Midtskogen Raceway-

                Comment


                • #9
                  jeg har bigblock ombyggnigssett
                  Serpent 966, Hpi Trophy med Force 36, HPI Sprint Pro,Tamiya TT01

                  Comment


                  • #10
                    har ingen anelse om den passer, prøver å finne specs på di forskjellige motorene, men det blir kun oppgitt motor volum å slikt, ikke lengde bredde høyde
                    Serpent 966, Hpi Trophy med Force 36, HPI Sprint Pro,Tamiya TT01

                    Comment


                    • #12
                      Er helt enig, LRP .28 kicker vell og godt nok, Drar min store Losi LST2 på bakhjula on command... Og det er en TUNG bil....
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • #13
                        Da har jeg fått meg Force .32 men skal oxo prøve LRP .28 nærmere sommerferien
                        Serpent 966, Hpi Trophy med Force 36, HPI Sprint Pro,Tamiya TT01

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X