Announcement

Collapse
No announcement yet.

Økt aktivitet i Track sesongen 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Økt aktivitet i Track sesongen 2015

    Jeg har et håp om at det kan bli litt mere liv i track-klassen. I området rundt her hvor jeg bor (Gjøvik), så blomstret det plutselig opp et miljø i 200mm track på slutten av sesongen ifjor. Slik det ser ut nå, så kan det fort bli ca 10stk fra Elverum, Brumunddal, Gjøvik og Valdres.

    For å "samle troppene", så har jeg laget en egen gruppe for oss på Facebook som heter "Fueltouring". Idag er det nok 1:10 200mm track som er mest representert der inne, men jeg har med overlegg valgt å ikke legge inn noe spesifikk størrelse i headingen, for jeg har skjønt at det miljøet rundt fueltouring i Norge er så lite uansett at det vil bare være dumt å dele det opp gruppevis. Gruppen er ment som et møtested for de som ønsker å kjøre litt aktivt i sesongen 2015, og man kan utveksle tanker, ideer, treningstider osv.

    Ifjor var det sjelden mer enn 7-8stk pr løp i NC 200mm track, men hvis kun halvparten av de som har vist interesse for gruppa stiller opp, så er vi likevel flere enn på noe løp ifjor.

    Når jeg ser på terminlista for 2015, så vil de fleste løpene foregå i Osloområdet, noe som gir god mulighet for deltakelse fra de aller fleste landsdelene, og det håper jeg kan bidra til også å øke rekrutteringen.

    Håper å se så mange fuelheads som mulig i 2015-sesongen
    Capt. Slow
    Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
    Team GoSlow

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X