Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alle som føle dei har peiling på fly bør svare på detta!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alle som føle dei har peiling på fly bør svare på detta!

    Hei.. Har ett spørsmål til dere på forumet her... Eg kjøpte ett pilotrc yak 54 med dle 30cc som eg fant inne på sia her.. Flyet skulle vare komplett men uten motager og sender.. Var og såg på flyet og vart meget gira!!! Kjørte 25 mil og 4 ferger og 2 dyre bommer for å møte selgeren... Flyet såg bra ut og startet men dreiv og stoppet så tengte d bare var en bagatell alt av servoer virket såg det ut som... Kom heim og startet flyet men ville ikke gå på full gass... Så eg var inne på forumet og såg etter lingnende problemer.. Det fant eg... En som hadde fått stopp og måtte nødlande i ett vatten.. Ferskvatten da.. Og har etter dette brukt endel startgass for å få start... 2 ting som ivertfall i ikke syns er positift.. Eller med andre ord så har eg aldri kjøpt ett sånn fly som har gjennomgått detta.... Men d viste seg att de var dette flye eg hadde vert og kjøpt noen dager før!!! Så kontaktet eg selgeren og han innrømte alt noen dager etter eg hentet flyet... Han fikk valget om å komme og hente flyet eller så skulle eg ha igjenn 1000kr... Å det var greit så vi hadde en avtale om å vente ei uke til han skulle betale.. Den uka har gått og eg tok kontakt og lurte på når i får kr!!men da hadde han bytta meining og ville ikke betale meg... Ikke vill han komme og hente heller.. I meina d att detta får han ordne opp i for han er no vel pliktig til og fortelle om alt dette!


    Kan servoer og tenning ta skade av å ligge under vatten med strøm på????
    Er startgass bra for motor? Eg har hørt att d blir lett hull i stempel om en bruka startgass pga varme!!!
    Sett stor pris på råd og sånn for selgeren påstår disse tingene ikke har noe å si! Noe i e heilt uenig i...

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X