Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny 1/10 og 1/8 OR bane i Nord Trøndelag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ny 1/10 og 1/8 OR bane i Nord Trøndelag

Hei alle sammen, nå står vi foran en ny era i Nord Trøndelag, i samarbeid med innherred motorsportklubb (www.imsk.net) har vi funnet en løsning og planer for ny RC bane i 1/10 og 1/8 OR. Motorsportklubben som er medlem i NMF har fått tildelt et område i Torsbustaden som ligger i Skogn i NT, på hele 25mål, som skal være forbeholdt motocross,snøscootercross mm, det kommer til å bli et kjempeanlegg, i dette anlegget har jeg fått ordnet slik at RC kommer med, regner med at vi får tildelt et område på ca 1-1,5mål som skal brukes til RC bane og Pit. Anlegget tar sikte på å bli godkjent som en A bane i motocross, dette medfører til at det kan arrangeres nasjonale løp og nordiske løp på dette anlegget etter hvert. Tenk dere for et potensiale!!!!! Foreløpige planer for banen er at dekke blir en kombinasjon av grus,stein og astro turf, jeg har vært i kontakt med noen fotballanlegg i distriktet som har kunstgress for å høre om muligheten for å få brukt kunstgress. Jeg kommer til å holde dere oppdatert om dette fremover på forumet, samtidig håper jeg at alle som har RC bil i Nord Trøndelag kan ta seg tid til å sende meg en mail på stein-ove.nordahl@yit.no eller en pm her, slik at jeg får laget en liste over folk som driver med RC i distriktet, alle som har lyst til å bli med å delta på dette opplegget er selvsagt hjertelig velkomne, som dere sikkert skjønner kommer det til å bli en del dugnadstimer for å lande dette.
    Snakket med ordføreren i Levanger igår og han stiller 110% bak dette tiltaket.
    Spre dette til alle dere kjenner som har RC bil det er sånn vi får et kanonanlegg og slik kan vi møtes å ha det gøy med RC
    -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
    -Leder www.I
    HRC.no
    ]

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,684   Posts: 440,454   Members: 8,163   Active Members: 2
Welcome to our newest member, gaffelape.
Working...
X