Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oto t-258

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder av den. Dog har jeg ikke fått lakket karrosseriet ennå. Planen var egentlig å få en kompetent person til å lakke det, men har ikke kommet så langt ennå..... men plutselig en dag.....

    Comment


    • #17
      Hva!

      hyllepynt prosjekt!?

      Mene legg inn sykla på dine specs tråden dere som har da.
      Er interessert i å se de. Lese om erfaringer osv.
      ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

      Comment


      • #18
        Originally posted by MatsNorway View Post
        Hva!

        hyllepynt prosjekt!?
        Hyllepynt, du liksom. BRUKSKUNST!!!

        Jeg synes at det er kult at det ser bra ut selv om det brukes til det bare er støv igjen av det.

        Her har du noen bilder uten tank og kåpe, og noen i gjennomsiktig kjole.
        Attached Files

        Comment


        • #19
          nice.

          Har den problemer med å legge seg langt ned?
          ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

          Comment


          • #20
            Nei, jeg vil ikke si det i grunn. Kan vell få ett nedlegg på rundt 50 grader tenker jeg. Jeg vet ikke om du har kjørt noe/mye radiostyrt sykkel, men uansett så er det svinger som er den store utfordringen med tohjulinger. Stor fart og du må vri ganske mye på rattet for å få sykkelen til å legge seg ned inn i svingene. Lite fart og sykkelen detter inn i svingen som en fullblods road racer. Også kan du jo tenke deg hvordan det er å få til dette, så det ikke ser ut som blinde humler på heisatur, når du kommer trillende inn i en sving og farten avtar hele tiden. Og motsatt når du skal akselrere ut av svingen igjen. Ikke enkelt i det hele tatt, men fryktelig morro!

            Jeg tror, uten at jeg har sjekket det, at TT Ducati'en min klarer enda litt mer nedlegg enn OTO'en.

            Comment


            • #21
              Har ikke prøvd rc sykkel, men driver å vurderer om jeg skal kjøpe.

              men om du legger deg for hardt inn i svingen vil den vel glippe?
              Vinkelen man i teorien kan gå ned er ikke tema enda altså?

              husk å legge inn sykla på dine specs tråden.
              ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

              Comment


              • #22
                Originally posted by MatsNorway View Post
                Har ikke prøvd rc sykkel, men driver å vurderer om jeg skal kjøpe.
                Ut fra min erfaring så langt bør du i så fall se på en 1:5 sykkel. 1:8 syklene er en god del mindre, og adskillig mer følsomme for underlaget. Nå har jeg ikke prøvd Venom sykkelen, men den er jo samme størrelsen som OTO'en min, og jeg kan ikke tenke meg at den er veldig forskjellig.


                men om du legger deg for hardt inn i svingen vil den vel glippe?
                Vinkelen man i teorien kan gå ned er ikke tema enda altså?
                Hvis du kjører uten veltebøyler så vil du kunne legge sykkelen ned til kåpa tar i, men da har du tapt. Da er det bare å ta beina fatt å sette sykkelen på rett kurs igjen. Kjører du med veltebøyler så justerer du lengden på veltebøylene slik at du akkurat klarer å få sykkelen på hjula igjen hvis du stopper opp. Du kan justere dem enda kortere også, men da er det like greit å kjøre uten. Men forskjellen på nedleggene med og uten veltebøylene er ikke allverden. Dessuten så tar de av for de verste belastningene når sykkelen gåt kast i kast sidelengs. Hvis du har god plass å kjøre på så kan du kjøre lange, slake svinger i høy hastighet. Da får du litt følelsen av å få til gode nedlegg. På mindre plasser og i lavere hastighet så har man vanligvis nok med å komme seg rundt svingene uten at det vingler som fulle sjømenn. Å få til skikkelige svinger i lav hastighet er nemlig ikke så fryktelig enkelt. Kjørestilen er helt anderledes enn for bil. Rolige, kontrolerte bevegelser er løsningen, hvis ikke blir det bare vingling og mye ratting.


                Originally posted by MatsNorway View Post
                husk å legge inn sykla på dine specs tråden.
                Jada, masa! Skal gjøre det.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Helmet View Post
                  Jada, masa! Skal gjøre det.

                  tenkte du 2010? jeg liker kalde fakta, you know.
                  ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X