Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tamiya Terra scorcher

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Husker den dagen bilen stod ferdig bygd for ca17 1/2 år siden oooooh det var stort.
    Også så fort den gikk hehehe ,10 år gammel og vant med dårlige nikkobiler med 4 AAA baterier..
    Var stas med en skikkelig radiostyrt bil da
    Ligger mye sentimental verdi i den her
    Hpi savage xl flux,Tamiya Terra Scorcher,Sand Scorcher,Wild One,Hpi Sprint 2,Traxxas trx-4
    Pilot-Rc 35% Extra 300 120cc, ++
    Nome Modellflyklubb

    Comment


    • #17
      Reparer

      Hei,
      Jeg har en Terra Scorcher som jeg fikk av mi far for mange, mange år siden.
      Da han gikk bort i fjord rotet jeg rundt i kjelleren og fant mine 2 gamle Tamiya biler(ovennevnte og en Monster Beetle). Bilene er i ganske bra stand, men mangler noen deler. De har stått endel år. Jeg kunne godt tenke meg og få igang begge bilene, men jeg har ikke tegninger eller noe særlig peiling på dette her. Har en sønn nå på snart 3 år som har oppdaget bilene, så jeg må jo føre arven videre .
      Er det noen som vet hvor jeg kan få hjelp med dette?

      Comment


      • #18
        Hei,
        Velkommen til www.TamiyaBase.com. Der finner du manualer for begge bilene dine, samt mye annen info om de gamle Tamiya bilene.

        -Lars

        sigpic

        Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

        Comment


        • #19
          Takk for tipset Skal ta en titt.

          Comment


          • #20
            Ebay er din venn når det kommer til deler Vær forsiktig med bilen , noen deler kan være vanskelige å få taki.
            Hpi savage xl flux,Tamiya Terra Scorcher,Sand Scorcher,Wild One,Hpi Sprint 2,Traxxas trx-4
            Pilot-Rc 35% Extra 300 120cc, ++
            Nome Modellflyklubb

            Comment


            • #21
              Gir opp dette prosjektet. Tror at jeg heller mot å selge mine 2 biler og kanskje kjøpe noe jeg kan bygge selv. Det var som sagt ikke jeg som bygde de 2 bilene, så jeg føler at jeg ikke finner opp ned av hva jeg trenger. Vet at det ikke er så mye jobb med dem, men... Det er en Rc klubb her i Moss. Kanskje jeg kan få noe hjelp der?
              Vi får se!

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X