Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grasshopper

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Grasshopper

    Noen som vet hvor jeg kan få tak i deler til en Grashopper.

    Mvh
    Espen Bjørnsen

  • #2
    Han derre Jason på evilbay har en masse deler, men har ikke sjekket om han har til gresshoppa....



    Sjekk ihvertfall
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • #3
      Hei,
      Siden Grasshopper ble reintrodusert av Tamiya for noen år siden skal det være rimelig greit å få tak i deler til denne. Delene til den nye passer den gamle.
      Ebay.com er det enkleste stedet å få delene, men det er også mulig din lokale hobbybutikk kan bestille deler.

      -Lars

      sigpic

      Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

      Comment


      • #4
        Jeg har en Grasshopper stående i deler. mener den skal være ganske komplett. Kan det være interessant?

        Comment


        • #5
          jeg har også en grasshopper, den orginale. med rett bud blir den solgt.
          biler: swift 2, inferno st, mini inferno, serpent s400,tamiya TRF 415, swissflash tyrell

          "I don't know what you americans call it, but in Norway, we call it aircondition''

          Comment


          • #6
            Takk for hjelp alle sammen. Har fått tak i deler, så denne linken kan nå fjernes.

            Mvh
            Espen Bjørnsen

            Comment


            • #7
              Har stående en sliten vintage Grasshopper om interessant å kjøpe for noen? (PM)

              Comment


              • #8
                Har ein grasshopper her, noen som er interessert? Selges billig
                Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X