Announcement

Collapse
No announcement yet.

tamyia sandscorcher farge

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tamyia sandscorcher farge

    har kjøpt meg ein tamyia sandscorcher.. klarer ikke og bestemme meg for hvilken farge eg skal ha. noen forslag? helst en farge da maskering og detail ikke er noe før meg. har og ein hpi 15t fireball motor og esc liggende.. noen erfaringer om d?

  • #2
    Så en som hadde malt den matt svart. Det var ganskel tøft. Du kan også bruke Biltemas gummilakk evt Plastidip, da kan du enkelt fjerne fargen igjen (ikke veldig slitesterkt, men beskytter karosseriet og gir en silkematt effekt.). Click image for larger version

Name:	SandScorcher00.jpg
Views:	2
Size:	61.3 KB
ID:	782887
    Denne er pinstripet også. Gjort med hvit, permanent tusj, bare å følge konturene i karosseriet og sørge for at penna ikke lekker.

    Dekoren på skjermene er på frihånd, personlig hadde jeg foretrukket at eieren hadde droppet dette.

    Øivind
    Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

    Comment


    • #3
      Click image for larger version

Name:	DSC_0950.jpg
Views:	1
Size:	53.4 KB
ID:	782937Click image for larger version

Name:	DSC_0923.jpg
Views:	1
Size:	40.0 KB
ID:	782938Jeg gikk for orginal fargene. Megafornøyd med det
      Hpi savage xl flux,Tamiya Terra Scorcher,Sand Scorcher,Wild One,Hpi Sprint 2,Traxxas trx-4
      Pilot-Rc 35% Extra 300 120cc, ++
      Nome Modellflyklubb

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X