Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fabiz' prosjekter 2010. I'm back...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fabiz' prosjekter 2010. I'm back...

    Hoppsann!

    Da er jeg tilbake etter et aldri så lite opphold i hobbyen. Fant ut at RC Drifting sluttet egentlig ikke å være gøy, det var bare morsommere med 1:1 bil, hehe. Men nå er Audi'en på vinterlagring(hvor ironisk er ikke det, en bil med quattro som står inne hele vinteren...) og da må det andre morsomheter til...

    Her er Losi'en per i dag. Totalrenovert for store summer i fjor vinter.









    Specs:
    -Graphite chassis.
    -Oljedempere med 10WT olje og markedets mykeste fjærer.
    -Kulediffer, den bak nesten spool.
    -Komplette linker i titan samt hingepins fra Lunsford med hvite RPM ballcups.
    -Skruesett i rustfritt stål fra RC Screwz.
    -Mye rød alu. fra Trinity og Dynamite.
    -Hitec HS5625MG Digitalservo. Kortet inn ledningen.
    -Spektrum SR3100 mottaker.

    Driver også å pusser opp litt gammelt utstyr, kommer bilder av det også. Har i skrivende stund også varer for 10 lapper på vei. Noen chassier, karosserier og annet stasj. MORO!

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

  • #2
    Nais chassie!

    umm.. stæsjh for 10 lapper på vei? O.o å jeg som trodde at mine utgifter på 2500 var mye på en gang for en bil! :O

    Comment


    • #3
      Ska bli spennende og se vettu! Blir enda mer spennende å møte deg i konkurranser igjen, (jeg regner naturligvis med du skal delta 2010 sesongen).

      Lykketil!
      Jeg følger med!

      Retteråsen
      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

      Comment


      • #4
        Originally posted by Kolla View Post
        Nais chassie!

        umm.. stæsjh for 10 lapper på vei? O.o å jeg som trodde at mine utgifter på 2500 var mye på en gang for en bil! :O
        Hehe, bare vent til du får H1N1 DRIFT viruset, så leser du det innlegget mitt på nytt, også tenker du "da er det mye GØY på vei" og ikke "det var mye penger".

        Originally posted by Retteråsen View Post
        Ska bli spennende og se vettu! Blir enda mer spennende å møte deg i konkurranser igjen, (jeg regner naturligvis med du skal delta 2010 sesongen).

        Lykketil!
        Jeg følger med!

        Retteråsen
        Om ikke jeg er nødt til å dømme så er jeg helt med jeg. Skal bli mye testing framover, både med Losi'en og det nye chassiet som jeg håer kommer før Januar i hvert fall.

        Her er et lite prosjekt jeg begynte på i går da...

        Begge regulatorene mine har jo fått hard medfart gjennom årene. Den ene er faktisk fire år gammel, og fungerer helt gull, med unntak av at kassen er sprekt og helt verdiløs. Jobber med å få tak i nå, mens kassen til den andre regulatoren skal "pusses" opp. Her er litt bilder av startfasen:

        Skjønner dere herpa eller?



        Litt sprekt da, kremt.



        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • #5
          Artii, åssen chassi er det du snakker om nå da? Skal bli morro å se!
          Neida Dommer har jeg på hånden så du skal få slippe om du ikke absolutt vil! Morten huva er flott dommer, og er innteresert i å hjelpe til der det arrangeres drifting konkurranser. Han kjører også selv, men dømmer heller...

          Retteråsen
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • #6
            Originally posted by Retteråsen View Post
            Artii, åssen chassi er det du snakker om nå da? Skal bli morro å se!
            Neida Dommer har jeg på hånden så du skal få slippe om du ikke absolutt vil! Morten huva er flott dommer, og er innteresert i å hjelpe til der det arrangeres drifting konkurranser. Han kjører også selv, men dømmer heller...

            Retteråsen
            Razer skal også være dommer.

            Fikk i dag slengt enda to chassier etter meg, så det blir mye bygging framover. Da hadde jeg plutselig fire chassier som skal bygges opp... For et blodslit...

            Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

            Comment


            • #7
              Ja huff, åssen chassier er dette da ?
              Jepps men morten vil mer enn gjerne være med å hjelpe til om han kan, det sa han iaf sist jeg og han kjørte på Lillhmr

              Retteråsen
              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

              Comment


              • #8
                Det er bra det, jo flere dommere jo bedre, for jeg skal kjøre.

                Hint:
                To av chassifabrikantene(Merkene) har jeg aldri eid før.

                Teaser:


                Fabiz
                Smallsize Hobbyland A/S
                Team Losi : Spektrum

                Comment


                • #9
                  Da erre YokoHOMO det ene iaf

                  Retteråsen
                  Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                  2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Retteråsen View Post
                    Da erre YokoHOMO det ene iaf

                    Retteråsen
                    Haha, hvorfor tror du det med det første? Har ikke hatt hverken Hot Bodies, Schumacher, Himoto, Team Magic, Hong Nor, GM Racing eller HaiBoXing heller da, for å nevne noen.

                    Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • #11
                      det ene er seff Haiboxsing:P


                      Episk navn :P


                      TM
                      ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by TorMartin View Post
                        det ene er seff Haiboxsing:P
                        Episk navn :P

                        TM
                        Haha, HBX er jo genialt det da.

                        Fabiz
                        Smallsize Hobbyland A/S
                        Team Losi : Spektrum

                        Comment


                        • #13
                          Enda en tråd å følge med på. Flott Losi
                          Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
                          Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

                          Comment


                          • #14
                            Stemmer for at du skaffer en slik: http://awesomatix.com/photos.html
                            Min prosjekttråd

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Mta-motorsport View Post
                              Enda en tråd å følge med på. Flott Losi
                              Takk.

                              Originally posted by ccondrup View Post
                              Stemmer for at du skaffer en slik: http://awesomatix.com/photos.html

                              Fy rakkern den var fet! Men det ser ut som ne bil som ryker ved første smell og som ikke er billig å reparere, haha. Men digger COGen på den, men drivverket så jo *relativt* utsatt ut da.

                              Fabiz
                              Smallsize Hobbyland A/S
                              Team Losi : Spektrum

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X