Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fabiz' prosjekter 2010. I'm back...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by emix View Post
    Nissan skyline?
    Jepp!

    Originally posted by petrus@Drifthunters View Post
    audi a4 haha
    Hadde det enda funnes pene A4 karosserier, så ja. Skulle vel helst hatt S2 sedan, så kunne jeg laget en replika av 1:1 bilen min.

    Originally posted by Ole k View Post
    det står da Nissan Skyline ett eller annet på posen.
    Stemmer det, R32.

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

    Comment


    • #32
      bare flippa jeg da men s2 hadde gjort seg veth
      skulle hatt passat jeg da. hehe.

      Comment


      • #33
        Originally posted by petrus@Drifthunters View Post
        bare flippa jeg da men s2 hadde gjort seg veth
        skulle hatt passat jeg da. hehe.
        Ja, jeg også, 3BG stasjonsvogn, for da kunne jeg hatt 1:1 vinter/trekkbil i replika.

        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • #34
          Kult prosjekt kommer til å følge med jeg
          Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

          Comment


          • #35
            haha jeg gjettet faktisk r32 skyline bare jeg så de første bildene av venstre bakside ^^
            ser du har tuning parts settet til tamiya, led's, karbonfilm (tror iallefall det er det jeg skimter), dark drifter lyskit? 2 sett felger og et karosseri.

            men hva er i de små YR posene? :P
            Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
            Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
            Smått&Rått Harstad

            Comment


            • #36
              Originally posted by Access View Post
              Kult prosjekt kommer til å følge med jeg
              Ja, bare å gjøre det, skal loade tråden med bilder.

              Originally posted by plejmo View Post
              haha jeg gjettet faktisk r32 skyline bare jeg så de første bildene av venstre bakside ^^
              ser du har tuning parts settet til tamiya, led's, karbonfilm (tror iallefall det er det jeg skimter), dark drifter lyskit? 2 sett felger og et karosseri.

              men hva er i de små YR posene? :P
              Ikke noe lyskit nei. Kulelagersett er det i de to posene, til en kommende bil.

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • #37
                haha ok :P
                Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                Smått&Rått Harstad

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Fabiz View Post
                  Hadde det enda funnes pene A4 karosserier, så ja. Skulle vel helst hatt S2 sedan, så kunne jeg laget en replika av 1:1 bilen min.
                  Fabiz
                  R32 är en klassiker att köra med...just Audis urval av bilar är ju begränsade...men det finns ju om inte annat RS4 och RS6 som inte är helt fel
                  Yokomo MR-4TC SSG - Novak GTB 4.5t
                  Audi RS4 Avant - Team WestCoast DriftCrew
                  Audi RS6 Avant - The Widow

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Powerhouse View Post
                    R32 är en klassiker att köra med...just Audis urval av bilar är ju begränsade...men det finns ju om inte annat RS4 och RS6 som inte är helt fel
                    Ja, det vet jeg, men det er litt mer stuk over de gamle med ordentlig Torsen Quattro og litt firkantede linjer. De beste Audi karosseriene jeg har sett per dags dato er Carson sitt Gr. 4 karosseri. Dessuten er jo ikke RS4 og RS6 noen "ordentlige" sladdebiler, selv om noen gale svensker(no offence) klarer det også, hehe.


                    Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • #40
                      Åh herlig film!
                      Stolt og glad eier av en Audi
                      Men få se hva du skjuler under julenisse drakten din da fabz

                      Retteråsen
                      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Retteråsen View Post
                        Åh herlig film!
                        Stolt og glad eier av en Audi
                        Men få se hva du skjuler under julenisse drakten din da fabz

                        Retteråsen
                        Hehe, de bilene jeg skrur på nå om dagen kan jeg rett og slett ikke vise bilder av, men tror ikke det er så lenge til. Det er flere biler på vei da, så da får dere bilder.

                        Fabiz
                        Smallsize Hobbyland A/S
                        Team Losi : Spektrum

                        Comment


                        • #42
                          Ohhh, jeg har fått mer pakker jeg. Henter etterpå, så får dere bilder.

                          Fabiz
                          Smallsize Hobbyland A/S
                          Team Losi : Spektrum

                          Comment


                          • #43
                            MASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSE bilder denne gangen da!!!!!

                            Comment


                            • #44
                              spent tipper det er body clips. haha

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by petrus@Drifthunters View Post
                                spent tipper det er body clips. haha
                                Det er jo i og for seg riktig, det følger med karosseriklips.

                                Har litt å pusle med i kveld mens dama ordner julegaver for å si det sånn. For vet dere hva jeg har kjøpt meg? Ja, helt riktig, trekkvogn. Det er jo den nye bølgen det, så da måtte jeg jo hive meg på.

                                Kom også litt annet stasj som jeg bestilte. Chassis Protection til noen nye biler, aluminiumsteip til innsiden av karosserier og power supply, da det andre eksploderte i ansiktet på meg, tralalala. Med andre ord har jeg full beskyttelse. Tog du an?

                                Valget falt på en Tamiya Jeep Wrangler YJ med CC01 chassis. Av den enkle grunn at jeg kan stille i konkurranse med bilen, og fordi den er kul synes jeg. Derav kulelagersettene og Alu. felgene på noen bilder tilbake her, hehe. Og som forespørt kommer det maaaassse bilder!

                                Ohhhh, førhjulsgave ja, klarte ikke vente til julaften.

                                Maaaaasse bobleplast ja...

                                Var bare LITT også da...

                                Tha-dha.... Etter langt om lenge etter graving gjennom bobleplasten spratt det fram en Tamiyabil gitt...

                                Her var inneholde ti esken. De i HK hadde jo pakket alt oppi denne bilesken da, hehe.

                                Her er da teipen, folien og noe klistremerker de hadde slengt oppi der.


                                Fabiz
                                Smallsize Hobbyland A/S
                                Team Losi : Spektrum

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X