Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips til batteri og lader til Summit 1/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by odals-kongen View Post
    Hei, guttungen min på 9år skal snart kjøpe seg en bil, og valget har fallt på en Traxxa Summit 1/8.

    Beste prisen jeg har funnet er hos globy (5000,-), hvis noen har sett noe billigere så si gjerne i fra (skal kjøpes fra norsk forhandler)

    Men så til batteri og lader, det følger med batterier med bilen (2x 8,4v 3000mAh), men det hadde sikker vært fint å ha et sett med batterier til.
    Tenkte jeg skulle styre unna Li-Po til å begynne med, siden brukeren ikke er så gammel.
    Men hvor store batterier er det plass til (fysisk størrelse)?

    Kom gjerne med linker til passende batterier.
    SamiRC.no har satt ned prsien på sin Summit og selger den for 4990,-


    Kjøper du fra samirc og skal ha med lader kan du likegodt bestille denne her,


    Denne laderen ar jeg hatt i over år nå. Den fungerer strålende

    Husk og kjøpe med traxxas-bananplugg:


    Lykke til med Summiten
    Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
    http://www.youtube.com/animatorsimen

    Comment


    • #17
      Nuh, har du fått god sakene ?
      Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
      Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

      Comment


      • #18
        Å ja da.... nå er gårdsplassen snart tom for singel, den har av en eller annen grunn havnet på plenen...

        Vi er foreløbig veldig fornøyde, det skal være rimelig kupert terreng før bilen ikke kommer frem.

        Men litt skruing har det blitt, knekt støtfangerfeste foran (gummibøyle). Den er midlertidig skjøtet med en liten aluminiumsplate, men et nytt feste er på vei. Og en bøyd pushrod foran, den ble rettet opp igjen men jeg skal bestille noen nye, må også få byttet noen av de blå gummi mansjettene (har lest om noen som har gitt opp å bytte de, men heller har hyppigere vedlikehold).

        Kjøpte også to low voltage li-po alarmer, for å slippe og skru av og på cut-off funksjonen på esc'en siden vi bruker nimh og lipo (kjedelig å glemme å skru den på). Men jeg finner ikke noe fornuftig sted å montere dem slik at man ser lysdiodene og samtidig skal det se bra ut, synes ikke det passer seg å stripse dem fast til panseret. Så det blir vel å lodde av diodene og sette på ledning tenker jeg, slik at diodene kan monteres sammen med de originale lysene.

        Comment


        • #19
          kuult. regner med å få min, brukte, i morgen. blir artig. Første deler på 'hop op lista er hd clutch og orange fjærer bak
          Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
          Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X