Announcement

Collapse
No announcement yet.

SC BANE i akershus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    hmm... fortiden er det mye ugress osv der...tenkte egentlig å gi F*** iår også heller sette meg ned noen timer i vinter å få designa en rå bane, ble litt mye å tenke på, feks når det regner så må jo vannet bort så blir vell no drenering osv tenker jeg. men skal få starta så fort snøen blir borte(den må jo komme igjen men :P) så får u heller si ifra så drar vil til moss å kjører xD på innebana, skal en del turer dit i vinter tenkte jeg:P Men updates kommer når det skjer noe.


    Kan jo si at det kan hende det blir kjøretårn ca 3meter over bana, kan hende det blir satt en konteiner der, men er usikkert. men som sakt blir nok ikkno kjøring der før sommern igjen...

    men da trenger jeg nok litt hjelp skarru se xD


    TM
    ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

    Comment


    • #77
      He he he,jeg ser den. Litt av et prosjekt det her,blir helt konge om du gjennomfører det!. Er en kar i moss området som har bygd en feit bane i hagen sinn. Sett den?. Klar for kjøring i Moss når som helst jeg. Skulle ditt i dag men fant aldri ut om det var mulig og kjøre inne der enda
      T3 11,Tekin Rs pro,Octa 10.5. Dex 410,Tekin Rs Pro,Octa 6.5t.Tm E4FS/RS 09 Kf,Xcelorin 3.5t,Lrp TC spec.Crc GenXl,Nosram,Octa 5.5t. Corally10X 235mm, Xcelorin 6.5t. Yok MR4BX F,Xcelorin,Gm 4.5t .B4 Ft,Nosram Matrix,Xcelorin 6.5. 1X Rc 18T.Dynamit9200KV. Radio: Spektrum

      Comment


      • #78
        jeg kan jo si ifra når jeg tenker meg nedover. Tenkte å teste inne bana der engang...kan sikkert sitte på ned:P men si ifra hvis du tar turen også da xD bare sleng det ut her du!


        TM
        ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

        Comment


        • #79
          Hei, ny på forum og sitter å leser "gamle tråder". Denne var storveis - har du fått banen din? Eksisterer den?

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X