Announcement

Collapse
No announcement yet.

SC BANE i akershus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Etter indikasjonene jeg har snappet opp fra TM så blir det ikke fuel kjøring, siden dette ligger i hagen hans blir det bråkete, samt denne banen skal appelere til de litt mindre bilene

    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • #17
      Da er nettop et kjøp av HPI Blitz gjennom ført så da kommer den ca på onsdag stod det=D

      Tor MartiN!
      ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

      Comment


      • #18
        Originally posted by TorMartin View Post
        Da er nettop et kjøp av HPI Blitz gjennom ført så da kommer den ca på onsdag stod det=D

        Tor MartiN!
        Hvor kjøpte du den fra?

        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • #19
          Nice da Hvilen SC bil anbefaler folket som har kjørt det tidligere ?

          Retteråsen
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • #20
            det ble fra A Main Hobbies.com

            Får ikke gjort noe med bana idag da jeg skal jobbe:P men tror det kommer litt masser i dag eller i morra..så det blir gull:P Og retteråsen funnet en dag det passer å ta turen? er klar for litt slædding jeg :P

            Tor Martin
            ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

            Comment


            • #21
              Vi finner tid, er mye jobbing denne uka også, uke 28 er det mindre jobbing. Men planene ligger nokså tett.. Men dette Finner vi utav

              Det ble ny morro bil på meg også ^^ AE RC18B2/T2 Team Kit. Sendt ifra USA idag

              Retteråsen
              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

              Comment


              • #22
                Skulle gjerne vært med å hjulpet litt, men sliter med en sykemelding.

                Vil bare si at SCT er morro når det sladder litt innimellom og ikke bare sitter spikret slik som noen av buggy'ne... Altså litt løst underlag ihvertfall noen steder.
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment


                • #23
                  får en del "matjord" eller en løs type jord så litt slæddings blir det nok:P ellers henter jeg litt singel å slenger litt rondt om:P

                  Er ikke keen på sånn kjøring der man er 100% fouks å komme rundt bana på 5sec:P Er mere for gøy, slædding/hopping osv:P

                  Trenger ikke så mye hjelp til laging er mere å "designe" bana jeg trenger hjelp til:P så har dere meninger om hva du/Dere vil ha si ifra:P

                  -elementer med løst underlag
                  -mye hopp

                  er det jeg har på lista til nå:P

                  Ser ut som om detta kan bli litt populært jo^^

                  Tor Martin!
                  ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                  Comment


                  • #24
                    jeg er veldig glad i minst 1 lang strekkning og da gjerne med en stor sving, slik at man kan ha høy fart og sladd igjennom.
                    Så liker jeg at man har minst 1-2 skikkelig stramme sving kombinasjoner, hvor man må passe på inngangsfart slik at man får best mulig utgangsfart.
                    Har ikke fått testet, men kunne også tenkt meg en seksjon hvor det er utrolig ujevnt, altså små kuler i banen, slik at man ikke kan gi full pupp men må holde bilen litt rolig for å komme helskinnet over.
                    Så er det som du sier, minst 2 hopp, behøver ikke å være gigantiske for min del, da jeg synes at vinden tar for godt tak i et SCT karosseri til at man har skikkelig kontroll. Heller "lave" og lange.

                    Hvis du / dere har mulighet, så ville jeg kanskje laget en "brei" bane, slik at det er enklere med forbikjøringer. Da jeg tror at de fleste vil ha mere morro kjempe med hverandre enn å ligge i rompa på han forran.


                    Knall at du vil investere i såpass mye jobb og tid for å få en bane! Respekt mann!
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • #25
                      Dette er jo kjempekult gjort av deg TorMartin. Bor selv i Oslo, har en syv uker gammel guttunge så jeg har veldig lite tid til overs men jeg har lyst til å bidra hvis jeg kan.
                      Kunne vi kanskje funnet en søndag i fornuftig fremtid, så kan jeg og samboeren koordinere meg vekk.

                      Har forøvrig en Slash 4x4 som ligger i deler etter nedsmeltet ESC og diverse annet ødelagt, men den blir fikset cirka når du har bana klar

                      Comment


                      • #26
                        Håper bilen kommer snart ass-.- Trackinga ekke updata sia den 25 -.-
                        Edit:Sendingen er til importvurdering, kl 12.32 xD
                        Men..

                        En del hopp
                        Lang strekke med en sving man kan ha mye fart gjennom
                        partier med løst underlag!
                        2-3 stramme svinger man må konse litt får å ta :P

                        også er jeg sykt keen på å ta et hjørne og lage et "platå" der man må opp, men kanke ha for mye fart fordi da flyr man ut, så må man ned igjen også kommer feks langstrekka der så man lett får fart, hvis noen skjønte det:P


                        Tor Martin!
                        ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                        Comment


                        • #27
                          Det hørtes kult ut!

                          Håper du får bilen etter at du er ferdig med banen...ellers blir det vel ikke noe av
                          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                          Facebook -> Mini-Z Norway

                          Comment


                          • #28
                            trikset er og lage hull i vinduet foran og noen hull bak i "velteburet, da hopper sct bila mye bedre. Blir med min SC10 jeg hvis dere trenger hjelp eller biler.

                            Originally posted by NoBrainer View Post
                            jeg er veldig glad i minst 1 lang strekkning og da gjerne med en stor sving, slik at man kan ha høy fart og sladd igjennom.
                            Så liker jeg at man har minst 1-2 skikkelig stramme sving kombinasjoner, hvor man må passe på inngangsfart slik at man får best mulig utgangsfart.
                            Har ikke fått testet, men kunne også tenkt meg en seksjon hvor det er utrolig ujevnt, altså små kuler i banen, slik at man ikke kan gi full pupp men må holde bilen litt rolig for å komme helskinnet over.
                            Så er det som du sier, minst 2 hopp, behøver ikke å være gigantiske for min del, da jeg synes at vinden tar for godt tak i et SCT karosseri til at man har skikkelig kontroll. Heller "lave" og lange.

                            Hvis du / dere har mulighet, så ville jeg kanskje laget en "brei" bane, slik at det er enklere med forbikjøringer. Da jeg tror at de fleste vil ha mere morro kjempe med hverandre enn å ligge i rompa på han forran.


                            Knall at du vil investere i såpass mye jobb og tid for å få en bane! Respekt mann!
                            CRC - 3Racing - Tamiya

                            Comment


                            • #29
                              ah godt tips.
                              Noen spesielle hull eller bare helt vilkårlig?
                              Bilder?
                              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                              Facebook -> Mini-Z Norway

                              Comment


                              • #30
                                hehe når jeg får bilen tror jeg at jeg kommer til å jobbe hardere for å få en bane XD men ikke en dritt stemmer på jobben (ikke bana:P) så det tar 2dager lengre en beregna så bana får ikke så mye oppmerksomhet som den trenger -,,-

                                Noen som har erfaring med Overtray? hjelper det å lage lufte hull å sette sånn Liten hønsenetting så ikke steiner osv kommer inn? tenkte å teste detta men har hørt at det fort blir varmt..
                                Tor Martin!
                                ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X