Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bygge om savage fra nitro til kraftig børsteløs?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    okei, men man får tak i brakettfeste for savage for begge motorstørrelsa?, eg såg for meg en slik 1717 motor størrelse vertfall, men motoren som er linka oppi her såg eg hadde 40mm i diameter so kanskje det var en 1515 størrelse., funka sikkert godt nok for meg trur eg.
    eg får lese litt om disse ombyggingssetta, har berre sett kjapt på dei, kanskje det står noke der.
    Hpi Savage Mach 28
    Arrma Raider ,Traxxas slash 4x4
    Tamiya ta-05 camaro ss og Bel air - Hpi rs4 evo+ 3.0c mustang m custom innsug

    Comment


    • #17
      Originally posted by Einart View Post
      okei, men man får tak i brakettfeste for savage for begge motorstørrelsa?, eg såg for meg en slik 1717 motor størrelse vertfall, men motoren som er linka oppi her såg eg hadde 40mm i diameter so kanskje det var en 1515 størrelse., funka sikkert godt nok for meg trur eg.
      eg får lese litt om disse ombyggingssetta, har berre sett kjapt på dei, kanskje det står noke der.
      De turnigy motorene fungerer helt fint, har en d8t der jeg bruker turnigy motoren når jeg kjører i et pukkverk mens jeg har en castle 1520 motor som jeg bruker ved mindre krevende underlang som asfalt og leire. Dette pga at man ikke får tak i den castle motoren lengere, så da "sparer" jeg den litt. Det jeg merker er at Castle motoren ikke går så varm, da jeg med turnigy motoren må ta noen pauser for å la den kjøle seg ned(bilen må gires ned til en litt lavere toppfart enn ved bruk av castle motoren). samt at castlen er betraktelig sprekere ved mindre\lavere gasspådrag eller hva nå enn jeg skal kalle det, samt at batteriet tømmes fortere med turnigy motoren, men begge er helt greie og ved full gasspådrag så merker man ikke noe helt enorme ytelses forskjeller (dog litt og man må gire litt ned).
      Last edited by petterPan; 24 October 2012, 23:37.

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X