Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Associated RC 8

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    sorry, men det der ser nesten ut som en nødløsning...

    Comment


    • #62
      Tror ikke det er ferdig resultat, men en tanke på hvordan det kommer til å se ut.
      Hans Magne Berg 1980 Kløfta
      Minicar RC Team--Carrocar--RC8.2--Alpha RC Engines--Radiopost--AKA--

      Comment


      • #63
        Også er det der bilde av truggyen, så den er det ingen planer om en ny oppgradert enda så vidt jeg vet.. vi får nok se bilen på Neo tenker jeg..
        Kim Juliussen 73' Fredrikstad BorgMRK
        MustIt RCsenter..

        Comment


        • #64
          I bestefall så blir batteriet på innsiden av styreservoen siden batteriet er tyngre enn servoen. Åssen de skal få det til å se bra ut, vel...

          Men samma åssen det ser ut bare det virker!!

          Ass ja Kim, det blir knall!! Reedy motoren blir sikkert superbra!


          Når kommer den?

          Comment


          • #65
            Nå kjørte vist maifield med lipo batteri på nitro challenge. så da er det servoen som er tyngst. trur jeg da. Har ikke veid de.
            Men det er som du sier.. Bare det virker..

            Ass blir bra håper jeg.. har kun testa Fredrik Kleven sin gamle bil i kr. sand. Det var en veldig slitt bil, men fikk satt på de nye big bore demperne. Det funka greit, men det er vel ikke rette banen for å finne ut av en ny bil, så lenge det er jord og leire vi vanligvis kjører på
            Men trur bilen passer meg, så det blir spennende.

            Reedy motoren er vist på vei. Jeg hørte rykter om midten av april.
            Bruker GRP frem til jeg får den. Virker som en spennende motor. Men trur nok de fleste motorer idag duger til vårs her på berget..
            Jeg håper den er like bra som GRP'en. for det er en knall motor.

            Losi på deg ser jeg. blir spennende det vel?
            Kim Juliussen 73' Fredrikstad BorgMRK
            MustIt RCsenter..

            Comment


            • #66
              JA, blir morro og prøve noe annet også. 4 sessonger med Crono. Så får vi se hvordan RS9 blir. RS3 var veldig rask men hadde litt rusk i forgasseren. RS7 har vært helt problemfri, men ikke rask nok... Men fantastisk lettkjørt!!(sikkert jeg som ikke er flink nok!! hehe)

              Losi har jo vært en knallbil fra dag en, litt rusk der også men når man kaller en spade for en spade, så sliter Kyosho litt med at den knekker ser jeg på nettet, Mugen kom med en haug med oppgraderte deler, Xray og kulelager til pinion +++ så alle har vel noe nå som alt skal være så innmari lett, det må jo gå utover noe...

              Spennende blir det i år i hvertfall og konkuransen blir hardere og herdere.

              Forøvrig veier et Losi 2000 mah Lipo 85 gram, og en servo rundt 55?

              Vi får ønske oss lykke til og spes de som dra til neo!

              Comment


              • #67
                Rc8b

                Da kom det vi venta på RC8B

                Sjekk linken: http://aedownloads.com/press/in_041009_ftrc8b.pdf

                Nye tårn, bigbore, ackermanmod, valgfri batteriboks framme, nye A,B,C og D plater med innlegg(bra), alu topplate forran pluss litt andre ting.

                Release i Juni....får håpe de klarer å holde den
                Runar Skoglund Larsen,-80 Oslo
                Team Smallsize 2011- Losi 8ight 2.0 EU - Novarossi - Spektrum - Hitec
                Losi 22 - Team Associated B44 - Team Associated B4 - Team Associated RC12R5.1

                Comment


                • #68
                  Oooh har noe spennende på vei i posten......
                  Runar Skoglund Larsen,-80 Oslo
                  Team Smallsize 2011- Losi 8ight 2.0 EU - Novarossi - Spektrum - Hitec
                  Losi 22 - Team Associated B44 - Team Associated B4 - Team Associated RC12R5.1

                  Comment


                  • #69
                    Det har je å, kommer antakeligvis på torsdag.


                    Originally posted by Runar80 View Post
                    Oooh har noe spennende på vei i posten......
                    Hans Magne Berg 1980 Kløfta
                    Minicar RC Team--Carrocar--RC8.2--Alpha RC Engines--Radiopost--AKA--

                    Comment


                    • #70
                      Norges første RC8B?

                      Den står hvertfall i stua mi nå Blir morro å bygge den, j...... spent på hvordan den er å kjøre i forhold til den første. Litt bilder til dere som er interessert i sånt: (Bilder kommer når forumet funker igjen)
                      Runar Skoglund Larsen,-80 Oslo
                      Team Smallsize 2011- Losi 8ight 2.0 EU - Novarossi - Spektrum - Hitec
                      Losi 22 - Team Associated B44 - Team Associated B4 - Team Associated RC12R5.1

                      Comment


                      • #71
                        Nå er snart RC8B på lager hos Minicar RC Team. www.mcrt.no
                        Hans Magne Berg 1980 Kløfta
                        Minicar RC Team--Carrocar--RC8.2--Alpha RC Engines--Radiopost--AKA--

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by Runar80 View Post
                          Norges første RC8B?

                          Den står hvertfall i stua mi nå Blir morro å bygge den, j...... spent på hvordan den er å kjøre i forhold til den første. Litt bilder til dere som er interessert i sånt: (Bilder kommer når forumet funker igjen)

                          Da får jeg kanskje norges andre da xP, er fortsatt en uke til jeg får den..... kan nesten ikke vente
                          men det blir kansjke norges "første" rc8Be da xD
                          Bare kjøpe litt fler cf deler så blir det rc8Beft xD
                          Thunder tiger mt4-g3-tt-01d+6.5 Gtb-Traxxas Slash-Team Losi Micro Dt-parkzone F-27B Stryker-Smartech Speedy Tiger-RC8B-E-sc8e

                          Comment


                          • #73
                            Da er min komplett, RC8B med REEDY motor og ACE servoer. Dette kommer til å bli "gull" hehe
                            Hans Magne Berg 1980 Kløfta
                            Minicar RC Team--Carrocar--RC8.2--Alpha RC Engines--Radiopost--AKA--

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Hansi View Post
                              Da er min komplett, RC8B med REEDY motor og ACE servoer. Dette kommer til å bli "gull" hehe
                              tøft!, har du bygd den ennå/testet?

                              Bruker mamba monster og neu 1515 1,5d, men skal kanskje ha tekin senere.
                              mangler bare en skikkelig servo. Den har kommet til Norge nå så er her snart, kanskje til uka
                              Thunder tiger mt4-g3-tt-01d+6.5 Gtb-Traxxas Slash-Team Losi Micro Dt-parkzone F-27B Stryker-Smartech Speedy Tiger-RC8B-E-sc8e

                              Comment


                              • #75
                                Har testet min ca en liter på Hvervenbukta, og det virker veldig bra. Gled dere
                                Runar Skoglund Larsen,-80 Oslo
                                Team Smallsize 2011- Losi 8ight 2.0 EU - Novarossi - Spektrum - Hitec
                                Losi 22 - Team Associated B44 - Team Associated B4 - Team Associated RC12R5.1

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X