Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger hjelp til og velge den rette truggy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger hjelp til og velge den rette truggy

    Hei noen som kan hjelpe meg og velge den rette truggyn? har lyst på en truggy som fint kan brukes til salto, herjing og løp. men den må tåle en god del og en som ikke spiser deler, en som har lite slite deler. har sett på hb truggy men den va veldig dyr. noen som kan finne en til meg ny eller brukt til under4000kr? i norge.

  • #2
    ps den bør ikke være så dyr siden eg ska bruke den til et prosjekt og trenger masse deler som sand paddles og velte bur og plast til velte bur. om noen trenger har eg alt av savage deler, har savage med revers som er komplett med en radio motaker og en 4.6 motor kjørt 2 tanker så må kjøres inn og alt av deler.

    Comment


    • #3
      her:http://www.mustit.no/nettbutikk/prod...8-AEE0D1716C7F eller:http://www.buggyshop.no/ds_product_i...oducts_id/4356 e ikkje so veldig stort utvalg av nitro truggy rtr til under 4000...
      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

      Comment


      • #4
        og dei rtr truggyane e vel ikkje konkurannsedyktige ut av eska..
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #5
          Jeg har en meget pen HPI trophy truggy du kan få kjøpe? selger den original for 2500,- men kan få den med oppgraderte servoer og motor ( 5,9 blokka) om ønskelig?
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

          Comment


          • #6
            hei takk for alle svar. kan ik kjøpe enda må få unna de eg har siden de er veldig store som eg har. men kan si i fra om eg fortsatt trenger etter at dem e unna. bare de er unna så kjøper eg ny

            Comment


            • #7
              hva anbefales av baja5b og av en truggy vilken er best?
              trenger svar av noen som har prøvd en

              Comment


              • #8
                baja tåler lite om du skal hoppe osv... og den er etter min mening ALT for stor... hold deg til 1:8 bil du, evt 1:10
                Det gjør også at du får flere valg i hvor du kan kjøre! baja krever stort område. Baja er også mye dyrere enn det du har forespeilt av pris her i tråden. Trophy truggy er desidert et supert valg om du vil ha en hissig bil som tåler mye hard kjøring

                MYE kjekkere om man virkelig har lyst å ha det gøy med off road kjøring
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • #9
                  har truggy stål gear sån det ikke er på monster truck så man slipper og bytte?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                    baja tåler lite om du skal hoppe osv... og den er etter min mening ALT for stor... hold deg til 1:8 bil du, evt 1:10
                    Det gjør også at du får flere valg i hvor du kan kjøre! baja krever stort område. Baja er også mye dyrere enn det du har forespeilt av pris her i tråden. Trophy truggy er desidert et supert valg om du vil ha en hissig bil som tåler mye hard kjøring

                    MYE kjekkere om man virkelig har lyst å ha det gøy med off road kjøring
                    er en team losi muggy noe bra siden den er så stor og kraftig?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                      baja tåler lite om du skal hoppe osv... og den er etter min mening ALT for stor... hold deg til 1:8 bil du, evt 1:10
                      Det gjør også at du får flere valg i hvor du kan kjøre! baja krever stort område. Baja er også mye dyrere enn det du har forespeilt av pris her i tråden. Trophy truggy er desidert et supert valg om du vil ha en hissig bil som tåler mye hard kjøring

                      MYE kjekkere om man virkelig har lyst å ha det gøy med off road kjøring
                      Og du har aldri prøvd en baja før ser jeg....

                      Baja tåler helt sykt mye juling, er enig i at den er litt i største laget, men liker du biler med litt str på, så er denne perfekt.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by BSS View Post
                        Og du har aldri prøvd en baja før ser jeg....

                        Baja tåler helt sykt mye juling, er enig i at den er litt i største laget, men liker du biler med litt str på, så er denne perfekt.
                        Jeg har såvidt testet en, men mange av de jeg kjører med har hatt baja selv, og den tåler INGENTING når det kommer til BASHING. Jo større jo verre. Det er enkel fysikk også sånn sett

                        Helt klart tåler den litt hopping osv, men ikke skikkelig bashing! Isåfall med hel oppgradering, og det tror jeg ikke vedkommende i denne tråden er klar for da det koster 2 ganger prisen av en baja i deler i tillegg til selve bilen i seg selv
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by BSS View Post
                          Og du har aldri prøvd en baja før ser jeg....

                          Baja tåler helt sykt mye juling, er enig i at den er litt i største laget, men liker du biler med litt str på, så er denne perfekt.
                          en venn av meg sier at baja aldri må gå på tomgang hvordan finner eg ut no må eg fylle må eg se på tanken hvert 3 minutt og ta av karosserie og sjekke hele tiden elller?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by rad View Post
                            en venn av meg sier at baja aldri må gå på tomgang hvordan finner eg ut no må eg fylle må eg se på tanken hvert 3 minutt og ta av karosserie og sjekke hele tiden elller?
                            noen som vet svare på detta?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                              Jeg har såvidt testet en, men mange av de jeg kjører med har hatt baja selv, og den tåler INGENTING når det kommer til BASHING. Jo større jo verre. Det er enkel fysikk også sånn sett

                              Helt klart tåler den litt hopping osv, men ikke skikkelig bashing! Isåfall med hel oppgradering, og det tror jeg ikke vedkommende i denne tråden er klar for da det koster 2 ganger prisen av en baja i deler i tillegg til selve bilen i seg selv
                              Nå spørrs det jo hva du legger i ordet "bashing" da Har sett noen av videoene til dere i Stavanger, og dere har jo virkelig steder å herje på og kjører man stock baja, er det jo begrensa hvor man får kjørt rå "bashing" da den ikke klarer å dra seg frem oppover alle sandtak med rett ned på andre siden osv, så sånn sett er det mye morsomere med 1:8 osv, men en baja tåler like mye visst du tenker helhet. Da man ikke har den muligheten å farten til å ødelegge en baja orginal.. :P
                              Ble litt rotete innlegg, men regner med du fortstår hva jeg skal frem til.. )

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X