Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger hjelp til og velge den rette truggy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    skal ikke bytte skal selge den blir alt for mye skruing. om du vil så kan vi bytte ja. var det det du mente?

    Comment


    • #32
      savagen kan gå for 1600kr komplett med revers eller bytte i truggy

      Comment


      • #33
        ja skjønte at du skulle selge, men du bytter jo ut en bil i samlingen din med en annen om du skjønner

        Savage har jeg nok av så nei takk! poenget mitt var at savage er jo bare en av de råeste bashe bilene man kan få!!!
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • #34
          trenge ikkje å sjekke tanken på bajaen...den stoppa når det er tomt...bensin får du no på bensinstasjonen..
          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

          Comment


          • #35
            eg e ikke gammel nok til og kjøpe onkerlig bensin. en kompis sier at man ødelegger motoren når den går på tomgang. på din savage hvordan gear bruker du? mitt slites fort så må kjøpe sånn 5 gear på 10kjøringen.

            Comment


            • #36
              Originally posted by carish View Post
              trenge ikkje å sjekke tanken på bajaen...den stoppa når det er tomt...bensin får du no på bensinstasjonen..
              Det tror jeg han skjønner, men fyren er ikke gammel nok til å få kjøpt bensin
              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
              Futaba 4pk

              Comment


              • #37
                Originally posted by rad View Post
                eg e ikke gammel nok til og kjøpe onkerlig bensin. en kompis sier at man ødelegger motoren når den går på tomgang. på din savage hvordan gear bruker du? mitt slites fort så må kjøpe sånn 5 gear på 10kjøringen.
                spurgear du mener? er dette riktig satt opp osv, skal det MYE til for å ryke det... Og man kan bytte til stål
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • #38
                  eivind hvordan gear bruker du i savagen din? kan du sende link? mitt stål gear fra integy knakk i 2

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                    spurgear du mener? er dette riktig satt opp osv, skal det MYE til for å ryke det... Og man kan bytte til stål
                    ja spur gear hvordan kan du anbefale? link?

                    Comment


                    • #40
                      om eg finner riktig gear som passer så trenger ikke eg og selge den

                      Comment


                      • #41
                        integy må du styre unna... skikkelig drit merke! alt jeg har hatt fra dem har knekt, brekt, smuldret opp.

                        Kjør bilen på et 47 spur stål helst, med en 16-17 racing klokke! så ligger du godt ann
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • #42
                          fikk enderlig et bud på 1000kr på savagen så selger den alikevel og kjøper truggy og lager den til en bashe bil.

                          Comment


                          • #43
                            her e en billig nitro truggy..:http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...-eller-i-deler
                            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by carish View Post
                              ska ha team losi muggy. en i trondheim selger en for 2000kr og den mangler bare noen skruer. da kan eg hente og

                              Comment


                              • #45
                                gode greier..
                                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X