Announcement

Collapse
No announcement yet.

Får ikke start på Nitrobil :S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Får ikke start på Nitrobil :S

    Hei, Jeg har en Nitro bil som jeg kjøpte og den vil ikke starte :S Er ikke ny.. Jeg drar i snora men det skjer ingen ting :S Gjør jeg noe feil ? Jeg er Nybegynner så veit ikke så mye :S Takk for svar Click image for larger version

Name:	DSC_0068.jpg
Views:	1
Size:	29.7 KB
ID:	788539Er den blåe

  • #2
    Originally posted by powerfulglenn View Post
    Hei, Jeg har en Nitro bil som jeg kjøpte og den vil ikke starte :S Er ikke ny.. Jeg drar i snora men det skjer ingen ting :S Gjør jeg noe feil ? Jeg er Nybegynner så veit ikke så mye :S Takk for svar [ATTACH=CONFIG]46064[/ATTACH]Er den blåe
    den blåe sier oss lite, hva har du prøvd til nå da ? Har du sjekket at glødepluggen virker ? Sjekket at gløderen din virker ? Sjekket at det kommer fuel frem til motoren ?
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      hm...må nok komme med litt meir detalja om ka du jer for å starte...
      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

      Comment


      • #4
        e det en pure ten detta?
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #5
          Pumper bensin og drar i snora ? Hvordan sjekker jeg at gløder og alt virker ? Click image for larger version

Name:	DSC_0124[2].jpg
Views:	1
Size:	5.5 KB
ID:	773555

          Comment


          • #6
            Originally posted by powerfulglenn View Post
            Pumper bensin og drar i snora ? Hvordan sjekker jeg at gløder og alt virker ? [ATTACH=CONFIG]46068[/ATTACH]
            En lett metode er og skru ut pluggen og sette den i gløderen... da burde den gløde ganske godt opp...
            regner da med at du har brukt gløder til nå da ? Er ikke bare og dra i snora....
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment


            • #7
              Tror gløderen funker Men er det noe trinn for og starte den ?

              Comment


              • #8
                Dra i snora samtidig som du holder fingeren foran eksostuppen. Da skaper du trykk slik at fuel kommer inn i forgasser. Sett på gløder og dra til den tenner/starter.

                MEN, sjekk nå at det er strøm på gløder og skru ut plugg og sjekk at den gløder. Men på bildet så er det jo ikke startsnor på motor, så da sliter du litt uansett
                TEAM ELEFUN

                Comment


                • #9
                  Originally posted by extra View Post
                  Dra i snora samtidig som du holder fingeren foran eksostuppen. Da skaper du trykk slik at fuel kommer inn i forgasser. Sett på gløder og dra til den tenner/starter.

                  MEN, sjekk nå at det er strøm på gløder og skru ut plugg og sjekk at den gløder. Men på bildet så er det jo ikke startsnor på motor, så da sliter du litt uansett
                  Hehe, Har brukt bildene til og skaffe dra snor Det er fiksa :P Men så nå at pluggen ville ikke gløde :S Så prøvde jeg noen andre plugger og de funka ikke :S Så da er vell gløderen ødelagt?

                  Comment


                  • #10
                    Den kan lades mest sannsynlig.
                    TEAM ELEFUN

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by extra View Post
                      Den kan lades mest sannsynlig.
                      Har prøvd :S Men det er ikke noe liv i den ser det utsom :S

                      Comment


                      • #12


                        TEAM ELEFUN

                        Comment


                        • #13
                          Takker Men hva mener folk med Turbo Plugg eller hva de snakka om :S

                          Comment


                          • #14
                            Det er en plugg som har en koning. Din motor skal ha std. plugg.
                            TEAM ELEFUN

                            Comment


                            • #15
                              Har byttet plugg og den gløder men vil ikke starte... Noen som veit? Hvordan justerer man forgasseren på den ?

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X