Announcement

Collapse
No announcement yet.

Får ikke start på Nitrobil :S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Får ikke start på Nitrobil :S

    Hei, Jeg har en Nitro bil som jeg kjøpte og den vil ikke starte :S Er ikke ny.. Jeg drar i snora men det skjer ingen ting :S Gjør jeg noe feil ? Jeg er Nybegynner så veit ikke så mye :S Takk for svar Click image for larger version

Name:	DSC_0068.jpg
Views:	1
Size:	29.7 KB
ID:	788539Er den blåe

  • #2
    Originally posted by powerfulglenn View Post
    Hei, Jeg har en Nitro bil som jeg kjøpte og den vil ikke starte :S Er ikke ny.. Jeg drar i snora men det skjer ingen ting :S Gjør jeg noe feil ? Jeg er Nybegynner så veit ikke så mye :S Takk for svar [ATTACH=CONFIG]46064[/ATTACH]Er den blåe
    den blåe sier oss lite, hva har du prøvd til nå da ? Har du sjekket at glødepluggen virker ? Sjekket at gløderen din virker ? Sjekket at det kommer fuel frem til motoren ?
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      hm...må nok komme med litt meir detalja om ka du jer for å starte...
      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

      Comment


      • #4
        e det en pure ten detta?
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #5
          Pumper bensin og drar i snora ? Hvordan sjekker jeg at gløder og alt virker ? Click image for larger version

Name:	DSC_0124[2].jpg
Views:	1
Size:	5.5 KB
ID:	773555

          Comment


          • #6
            Originally posted by powerfulglenn View Post
            Pumper bensin og drar i snora ? Hvordan sjekker jeg at gløder og alt virker ? [ATTACH=CONFIG]46068[/ATTACH]
            En lett metode er og skru ut pluggen og sette den i gløderen... da burde den gløde ganske godt opp...
            regner da med at du har brukt gløder til nå da ? Er ikke bare og dra i snora....
            | Spektrum DX8|