Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reflektorer/lyktehus for LED pærer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by olafand2 View Post
    Her har de en del lys utstyr www.electradeshop.com holder til i sandefjord.
    www.4x4rc.no holder til i oslo..

    tak settet til traxxas summit er kjempe bra,men kanskje litt store,17mm i diameter..
    2Racing sine er 20mm i diameter..
    reflektorene til 5mm led er på 12mm,så da kan det være at de reflektorene til 3mm led lysene er passe til ditt bruk.Elekrade har de..
    Kjøpte de to reflektorsettene fra Morfars, så da trenger jeg noen lyskastere på taket. Veit du hvordan man fester de reflektorene som de har hos Electrade?

    Monteringa av lys å Blizzardkarosseriet blir muligens lagt litt på is. Planen er å lage et beltevognkarosseri til Blizzardunderstellet, og da blir muligens skalaforholdet 1/10.
    Team RC Companiet - Minicupen.no
    VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

    Comment


    • #17
      Originally posted by >Jonas< View Post
      Kjøpte de to reflektorsettene fra Morfars, så da trenger jeg noen lyskastere på taket. Veit du hvordan man fester de reflektorene som de har hos Electrade?

      Monteringa av lys å Blizzardkarosseriet blir muligens lagt litt på is. Planen er å lage et beltevognkarosseri til Blizzardunderstellet, og da blir muligens skalaforholdet 1/10.
      Da kan du bruke settet til summit,det kan du skru fast med 2skruer.
      Koster 181,- på Norwegian Modellers..

      Brukte de reflektorene i karosseriet på en MFR,der limte jeg de fast og skrudd ett sett på 4lykter fra summit på taket
      sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

      Comment


      • #18
        Her findes paraboler til 3 & 5 mm leds:




        MVH

        Comment


        • #19
          Noen som har tips til krom lakk som kan brukes i reflektorene? Trenger jo ikke mange milliliterne, og noe som enkelt kan pensles på hadde jo vært kjekt.
          Team RC Companiet - Minicupen.no
          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

          Comment


          • #20
            Originally posted by >Jonas< View Post
            Kjøpte de to reflektorsettene fra Morfars, så da trenger jeg noen lyskastere på taket. Veit du hvordan man fester de reflektorene som de har hos Electrade?

            Monteringa av lys å Blizzardkarosseriet blir muligens lagt litt på is. Planen er å lage et beltevognkarosseri til Blizzardunderstellet, og da blir muligens skalaforholdet 1/10.
            beltevogn, dette høres dritkult ut..... akkurat ferdig med ombygging fra GP til EP på min blizzard. men motoren blir veldig, veldig varm, noen tips?
            Kyosho Blizzard DF-300, Tamiya F-350 High-lift, CR-01 Landcruiser og div. annet

            Comment


            • #21
              Ble vel ikke helt beltevogn, men mer et kjøretøy for transportering av folk/gods, med slik front. Bli vel noe i samme stil som denne og denne. Så en militærambulanse som så omtrent slik ut, men finner ikke igjen bildet. Skulle jeg lagd beltevogn hadde jeg måtte ned i omtrent 1/8 i skala, og det hadde blitt alt for stort i forhold til tanksen, båten og figurene jeg har, selv om det blir i største laget nå også (ca 1/11).

              Hvordan motor og giring bruker du? Jeg kjører med standard Tamiya sølvkanne og 18/86 i giring og kjenner ikke annet enn lunk etter kjøring. Jeg bruker 2S LiPo. Hvordan var ombyggingsprosessen?
              Team RC Companiet - Minicupen.no
              VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

              Comment


              • #22
                kult! dette må du legge ut blider om når du kommer i gang! har bare orginal gir( stort tannhjul), standard tamiya motor og en viper 25 regulator. bestilte tannjhul og feste til det hos absolutt hobby på hamar (utrolig bra service) måtte improvisere litt men det gikk til slutt. Har også lagd både plog og løypegreie til blizzarden.
                Kyosho Blizzard DF-300, Tamiya F-350 High-lift, CR-01 Landcruiser og div. annet

                Comment


                • #23
                  Er greit igang. Har fått limt sammen store deler av karosseriet. Mangler å skjære ut bakluka og få hengsla den på et slags vis, få festa vinsjen, montere lys, lakkere, få laga en festeanordning til undervogna og montere elektronikken.

                  Er det ikke mange av de samme delene på GP og EP versjonen? Fikk jo i utgangspunktet kjøpt den i deler, men er ikke mange steder det er igjen noe. 86 pitch er spur drevet på. På GP utgaven er vel sikkert tenna mye grøvere?
                  Team RC Companiet - Minicupen.no
                  VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                  Comment


                  • #24
                    joda det er jo bare motor og "gir" som er forskjellen på EP og GP, men kyosho i sverige hadde gått tom for noen av delene (derfor litt improvisasjon som en nødløsning til de kommer). På GP er tenna svært grove og girkassa hadde dermed helt feil utveksling i forhold til å sette elektro motoren rett på den...
                    Kyosho Blizzard DF-300, Tamiya F-350 High-lift, CR-01 Landcruiser og div. annet

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X