Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wrap-Up Next FR-D Yokomo Drift Package Conversion " Helt nytt chassie Opgradering"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wrap-Up Next FR-D Yokomo Drift Package Conversion " Helt nytt chassie Opgradering"

    Dette er en oppgradering til Yokomo sitt " Drift package chassie," dette var noe av det første yokomo laget , med aksling og i rein plast, dette var TT01 kom fra, altså dette
    Buy your hobby needs at BanzaiHobby, the one stop Japan online hobby shop. Yokomo DP-DP8 Drift Package Basic Yokomo DP-DP8 DP-DP8 Drift Package Basic. Yokomo DP-DP8. Yokomo DP-DP8 Drift Package Basic Basic version of Yokomo Drift Package. Reasonable drift package chassis set. Ideal for beginner or base chassis for the e


    Dette er det eneste du trenger for denne "Oppgraderingen " som jeg posta i stad,
    Det du gjør er å fjerne bunnplate og alt av motor feste og du montere da dette ekstra kittet du får alt som du ser i en pakke her

    Dette er det som kommer i pakken som du ser så mangler det bære armer, fjæringen osv osv,men dette har du jo fra før

    Denne oppgraderingen gjør at bilen blir 100% bakhjulstrek! men samtidig kontrolerbar, så dette er Ekstremt realistisk CS .
    Den har og motoren på langs som ekte biler og du får kun driv på bakhjula, det vil si da at du kan ha insane styre vinkel da den ikke skal ha noe akslinger.

    Her er link til chassiet på Banzai med detaljer.







    VIdeo av det i action






    jeg skal bestille dette neste måned , da jeg må prøve det =)

    mvh glac
    Attached Files
    Last edited by Glacius; 8 November 2012, 20:51.

  • #2
    Ser genialt ut, ble veldig interessert i dette chassiet selv nå
    Kunne tenkt meg å prøve med en rs pro + 10.5 kombo.

    Comment


    • #3
      Ja tror dette blir artig selger det på Banzaihobby.com for 1800 kr gleder meg sykt til å få testa det =)

      Comment


      • #4
        Ta masse bilder og beskriv hva som skjer da. Jeg skjønner ikke et plukk
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

        Comment


        • #5
          Da fikk jeg den siste de hadde på lager i banzaihobby =), som og jeg tror var den siste som er noensted, har sjekket overalt og utsolgt overalt , gleder meg SYKT til å få tsta det så får vi bare se =)

          Comment


          • #6
            Da får jeg chassiet i morra! =D blir en STORE Anmeldelse over helga =D GLEDER MEG ^^

            Comment


            • #7
              https://www.facebook.com/media/set/?...6285486&type=3 da var det ferdig bygga =D kan ikke vente på å teste det på søndag

              Comment


              • #8
                Ser tøft ut!

                Husk at det er mange som ikke har Facebook...
                Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                - NiceShot.no

                Comment


                • #9
                  ja veit sorry :P skal legge de på dropbox når jeg kommer hjem =)

                  Comment


                  • #10
                    Her er bildene for dem som ikke har Facebook 8-)













                    mvh Christer
                    Last edited by Glacius; 13 December 2012, 07:44.

                    Comment


                    • #11
                      lite aktivitet her ?

                      Comment


                      • #12
                        tja.. venter på litt video.. evt noen flere bilder
                        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                        - NiceShot.no

                        Comment


                        • #13
                          Ah ok sorry her er bilde av bilen sånn den er nå =D

                          har fått ordna skikkelig styre vinkel nå så nå ligger den brei ,
                          skal legge ut bilder av delene jeg fikk for å klare dette når jeg kommer hjem fra jobb =)


                          Video kommer snart, lærer enda åssen jeg kjører er vanskelig men har funnet ut at jeg må plassere batteriet en annen plass da det er alt for mye vekt på ene siden =(

                          Comment


                          • #14
                            Legg gjerne opp en liste med delenr, hvor du kjøpte og pris for å få bilen slik.
                            Fint om du legger opp bilder av delene, og evt hvilken forskjell de utgjør.

                            -Thelle-
                            Tamiya entusiast!
                            TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

                            Comment


                            • #15
                              pga av det er så mye deler og skriv så skal jeg lage en full rapport på det til helga, da får jeg og kjørt litt med det nye oppsette kommer da film og bilder =)

                              glac

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X