Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moss Rc-klubb!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hvordan går det med moss rc klubb. blir det noe baner? og hva slags baner?
    Er litt gira og for og se hva som skjer
    Shepherd V10 - Novarossi
    Serpent S120 Link - LRP

    Comment


    • #17
      Etter hva jeg vet skjer det ikke stort for tiden. for at man skal få til noe som helst så må det være noen som gidder å gjøre noe, for å få til noe bane anlegg.
      " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

      Comment


      • #18
        Lite hint. gi beskjed om dugnader så kanskje det kommer noen.
        Shepherd V10 - Novarossi
        Serpent S120 Link - LRP

        Comment


        • #19
          ja funker det. hvis det hadde vert noen planer, om å ha en slik dugnad....
          " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

          Comment


          • #20
            Rc klubb i Moss!

            Hei igjen gutter!

            Vi vil nå gjøre et aktivt forsøk på å samle sammen så mange som mulig for å få til en klubb i Moss.

            Vi har solgt mengder av biler på Kyosho Rygge, og det er et stort behov for å få til et sted å kjøre. Om vi samlet sammen nok trivelige folk, så vil vi raskt kunne komme i gang med klubb virksomhet. Jeg skal forsøke å bidra så godt jeg kan ved å koordinere samlinger i starten.

            Vi kommer til å arrangere litt kjøringer fremover, og jeg tipper vi vil starte denne uken. Vi vil først og fremst starte med 1:10 og 1:8 banebiler på asfalt. Vi lager enkle og uhøytidlige baner og bruker tiden for å ha det gøy og bli kjent.

            Vil du at vi skal kontakte deg når du vil vi skal kjøre, så sender du meg en mail til: torstein ( @ ) musikkverket.no (parantesen for å unngå spam). Husk å få med fornavn, etternavn, mobil nummer (for sms) og gjerne hvilken vil du har.

            De fleste av gutta kommer til å kjøre Kyosho - FW-06 eller Fazer i 1:10 eller Inferno GT i 1:8

            Sjekk: YouTube - Inferno GT - Fazer - FW-06 - TF 5 - Stallion - Kyosho Rygge

            Bodø fikk 6 millioner i støtte fra tippemidlene. Hvor mye skal vi gå for?

            Lets do it!

            *** Kyosho Butikken på Rygge Storsenter ***

            sigpic

            Comment


            • #21
              Originally posted by Scorp View Post
              Nå har vi endelig fått startet opp Rc klubb i Moss!

              www.anonymenerder.com/mossrcklubb
              (Midlertidig link)

              Håper på så mange medlemmer som mulig.

              Enjoy.
              Er linken historie? Jeg kommer ikke inn...
              Odd-Erik Kanth-Lundem
              www.oms-p.com

              Comment


              • #22
                hællæ ! fikk en meld på mobilen ang innekjøring på nyåret.
                er det noen som veit no mere om når og hvor dette skjer ???
                er LITT kjørekåt om dagen he he
                sigpicGLENN GUNDERSEN, SOON, 72 modell. TEAM KYOSHO RYGGE.
                KYOSHO TF-5 BL, SCHUMACHER MI4L , KYOSHO LAZER ZX-5 SP BL, KYOSHO E-MP9 BL, RADIO= DX3S

                Comment


                • #23
                  Jeg har ikke noen konkret dato enda, men jeg tenkte å kjøre innendørs på Rygge Storsenter etter stengetid. Det er en brukbar plass utenfor Peppes Pizza. Jeg vil forsøke å få til et styre til en klubb slik at jeg slipper å gjøre alt alene hver gang. Det kan bli litt mye på meg... Har jo noen få andre prosjekter å jobbe med også

                  Jeg ha jo også en ganske så stor Mini-Z bane som kan settes opp på kort tid. Alt er mulig - bare ikke fuel inne.

                  Send meg gjerne mail til torstein@musikkverket.no om du - eller andre har forslag til plasser, dager, styre eller annet.

                  Det skal være innendørsflyging i Mossehallen 28 desember. Dette kunne også vært kombinert med kjøring kanskje...
                  *** Kyosho Butikken på Rygge Storsenter ***

                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    det skjønner jeg godt. kan bli mye.
                    hjelper gjerne til jeg, bare og komme med dato for kjøring så kan vel folk komme og hjelpe til og sette opp bane selv så slipper dere i butikken det.
                    men kansje vi skulle hatt et møtte UTEN bilene en gang, så vi kunne pratet om hvem som gjør hva ang klubb og kjøring i moss ?
                    sigpicGLENN GUNDERSEN, SOON, 72 modell. TEAM KYOSHO RYGGE.
                    KYOSHO TF-5 BL, SCHUMACHER MI4L , KYOSHO LAZER ZX-5 SP BL, KYOSHO E-MP9 BL, RADIO= DX3S

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by karaokeglenn View Post
                      det skjønner jeg godt. kan bli mye.
                      hjelper gjerne til jeg, bare og komme med dato for kjøring så kan vel folk komme og hjelpe til og sette opp bane selv så slipper dere i butikken det.
                      men kansje vi skulle hatt et møtte UTEN bilene en gang, så vi kunne pratet om hvem som gjør hva ang klubb og kjøring i moss ?
                      Jeg blir gjerne med jeg....
                      " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

                      Comment


                      • #26
                        noen som er hypp på og ta et møtte i midten av januar og prate litt om hva vi kan få gjort i 2009 ?
                        møttes på BY THE WAY feks eller er det noen andre steder som er bedre ?
                        sigpicGLENN GUNDERSEN, SOON, 72 modell. TEAM KYOSHO RYGGE.
                        KYOSHO TF-5 BL, SCHUMACHER MI4L , KYOSHO LAZER ZX-5 SP BL, KYOSHO E-MP9 BL, RADIO= DX3S

                        Comment


                        • #27
                          Møte i morgen 13.1.09 KL:1900 ( peppes pizza, Rygge storsenter )

                          Fikk vite i kveld at det skal være et møte i morgen 13.01.09 kl: 1900 på Peppes pizza, Rygge storsenter. Angående oppstart av Moss rc klubb.

                          Hvis dere synes det er kort varsel, så syt til Kyosho... som arrangerer dette møte. Uten å legge ut noe info her....

                          Men kom bli med å lag, (* Moss rc klubb *)
                          " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

                          Comment


                          • #28
                            Hei Trular

                            Flott at du husket på å gi beskjed her også. Jeg bruker butikkens RC-Bil SMS base som nå teller ca. 200. Tror jeg når flest med den, men meldingen burde selvsagt ligge her også. Glemte det litt i farten... Flott at du fikk lagt ut beskjed. Jeg sendt ut SMS melding forrige uke, så denne siste er egentlig bare en reminder. Folk glemmer fort vet du Når klubben kommer opp, regner jeg med at det blir laget en egen webside for den som vil kunne fungere som kommunikasjons kanal.

                            Merk at det er ikke butikken som skal drive klubben. Vi ønsker bare å hjelpe til på alle måter med å få det i gang. Klubben bør være nøytral med tanke på valg av bilmerker etc. Jeg synes selv det veldig gøy å kjøre, og håper det kan bli en klubb med jevn og god aktivitet. Vi sees i morgen?

                            Send meg gjerne en SMS for å gi beskjed om dere kommer (93028660). Det kan være litt greit å å vite at vi har plass nok.. Mat vil det sikkert ikke stå på. Pizza bufeet hos Peppes for 99,- til de som ønsker. Jeg har fått booket et eget møtelokale med plass til ca. 30 stk.
                            *** Kyosho Butikken på Rygge Storsenter ***

                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              *! Moss rc bil klubb !*

                              Møte er avholdt, og Moss rc bil klubb er et faktum. det har blitt satt samen et styre og vi har kjøpt domene mossrc.no samt at vi har startet et prøve prosjekt på calberg gård ( golf senteret ) hver tirsdag fra kl: 1900-2200 fram til påske i første omgang.

                              Det blir kjøring med mini z og andre biler i tilsvarende skala. Banen blir satt opp for hver gang og det blir en leie på 50.- pr. kveld.

                              Om ordningen fungere er det muligheter for at tilbudet forsetter videre.


                              RC fans unite !
                              " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

                              Comment


                              • #30
                                jeg har HPI Sprint 2 sport (drift, november 2010) og er også interresert i en bane hvor man kan kjøre
                                og lurer på om dere har fått noen innebane?

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X