Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny utebane og mer dugnad !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny utebane og mer dugnad !

    Vi har nå gleden av å meddele at vi har klart å få en ny plass til utebane. Takket være en meget hyggelig grunneier. Plassen er godt egnet med naturlig opphøyd og oversiktlig kjøreplass. Størrelsen er på ca 1,8 mål ( 34 X 53 meter) noe forsvinner til parkering, men det skulle være mere enn stort nok. Underlaget blir jord og det blir i første omgang kun for elektro pga. støy.


    Vi starter med å opparbeide en kjørbar bane på området og lage noen enkle hopp.
    Allerede Torsdag 12.05 og Fredag 13.05 fra kl 1700 setter vi igang med dugnad for å få en kjørbar bane. Nærmeste adresse til stedet er Rådeskogen 85 1580 Rygge. Ta kontakt med Vidar B i styret for nærmere vei beskrivelse.


    Det som må gjøres er :
    Legge en plan for hvordan banen skal bli (kom med ønsker til elementer og innspill her på forumet, gjerne med tegninger)
    Rake en kjørbar bane og lage hopp


    Har du tilgang på redskap som kan gjøre jobben lettere for oss er vi veldig takknemlige.
    " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

  • #2
    Takker for en fin innsats folkens. (Jørgen, Niklas, Vidar og meg) Vi har nå en runde å kjøre på med 2 små hopp. det er fortsatt veldig mye igjen, Og vi skal prøve å få hjelp av traktor til uken. Raker og spader står på plassen så om en skulle finne en porsjon av arbeids lyst er det bare å begynne.
    Click image for larger version

Name:	13052011262.jpg
Views:	1
Size:	58.8 KB
ID:	773542
    " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

    Comment


    • #3
      Idag fikk vi hjelp av en traktor med kusk og hadde en liten dugnad. vi fikk gjort en hel del og det nærmer seg. Takk for en veldig fin innsats i kveld.

      Jeg rakk dessverre ikke å annonsere at vi skulle ha dugnad denne gangen. men vi har jo en bitteliten fast "gjeng" som er MossRC's "dosere"

      Om flere ønsker å bli med er de veldig velkommen.
      Her er noen bilder fra innsatsen
      Attached Files
      " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

      Comment


      • #4
        Hei noen planer for videre arbeid på området?, bilen er klar og får vel ordna siste lakkeringen i helgen.
        Batterier kommer sannsynligvis på mandag, så nå ligger det meste til rette for litt kjøring.

        Burde jo ikke være så mange timene der før det er kjørbart om en kunne fått med seg et par folk

        Hilsen Jørgen.

        Comment


        • #5
          "vi har planer i fleng"... husk å ta noen bilder å del med oss mens den er blank å fin skal vi se om vi får tatt et røsk på søndag fra kl 1700 ? er det evt noen fler som vil bli med ?
          " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

          Comment


          • #6
            Kommer klokka 1700 jeg da, skal få ordna no bilder utover, bare bli ferdig med den forbanna terrassen

            Comment


            • #7
              Fikk på et par strøk innvendig med sort, sølv var ikke og få tak på.
              Bildene gir liksom ikke riktig farge synes jeg, ser nesten lilla ut,men den er da vitterlig blå metallic.

              Click image for larger version

Name:	IMG_5508.jpg
Views:	1
Size:	58.9 KB
ID:	773704Click image for larger version

Name:	IMG_5509.jpg
Views:	1
Size:	54.4 KB
ID:	773705

              Comment


              • #8
                Flotters , Bilen ble ordentlig lekker med den blå metallic fargen, rett og slett vakkert. Får lyst på 1:8 el igjen jeg å nå...
                " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X