Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dugnad Spydeberg Motorklubb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Helt enig. her burde folk og møte opp, så vi for banen ordentlig. og at det ikke er bare et par folk som jobber.
    Husk på det at det blir mere jobb på de som drar igang dugnaden vis det ikke kommer så mange.
    Så her er det bare og møte folkens med godt pågangs mot og godt humør
    Shepherd V10 - Novarossi
    Serpent S120 Link - LRP

    Comment


    • #32
      Sånn skal det være, godt å høre at noe er klare for å ta i et tak Dugnaden nærmer seg med stormskritt, lurer på hvor mange som møter opp.
      sigpic
      Team Magic G4S--Novarossi--Tornado--Nomadio React
      Tamiya M03R--HPI Sprint 2 Stage-D

      Comment


      • #33
        Er du gira eller Lars hehe
        Rune Nilsen 76mod
        Xray T2 008 Xray NT1 fuel
        Sanwa M11 JP Racing Max masmo fantini

        Comment


        • #34
          Hehe er keen på å få banen i orden ja Lurer fært på åssen det er å kjøre med MT på bane
          sigpic
          Team Magic G4S--Novarossi--Tornado--Nomadio React
          Tamiya M03R--HPI Sprint 2 Stage-D

          Comment


          • #35
            Hvordan gikk dugnaden? Fikk ikke vært med denne gangen, men stiller om det trengs utover.
            Roger Solmyr '67
            Team Magic G4s RTR, Tamiya TNX 5.2R, M-chassis Suzuki Swift, TeamLosi XXXS-G+, Div. Mini-Z.

            Comment


            • #36
              Hei.

              Vi fikk gjort veldig mye på dugnaden som var nå, men det står igjen en hel del.
              Vi jobber nå med og finne ut hvilke dager som passer. men det vil bli gitt beskjed denne tråden her og på SMK sin side. så følg med. det blir dugnad om kort tid. vi trenger folk på dugnader.

              Kjetil
              Shepherd V10 - Novarossi
              Serpent S120 Link - LRP

              Comment


              • #37
                DUGNAD 10-11 Mai

                Hei.
                da skal vi ha dugnad først kommende helg 10-11 Mai. litt kort varsel, men håper folk kan komme. vi skal hoved saken ta for oss banen med hopp og ujevnheter. vi har masse annet og gjøre og. så her er det bare og møte opp folkens.

                Kjetil
                Shepherd V10 - Novarossi
                Serpent S120 Link - LRP

                Comment


                • #38
                  Dugnad

                  Tror det kan bli litt vanskelig med dugnad denne helgen da lokalet er utleid til konfirmasjon
                  Roger Berntsen 1969 Mod
                  Yokomo BD7"14-LRP-Reedy
                  Team Associated B5M-LRP-Reedy- www.mustit.no Team Mustit

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by RogerB View Post
                    Tror det kan bli litt vanskelig med dugnad denne helgen da lokalet er utleid til konfirmasjon
                    Både lørdag og søndag?
                    Roger Solmyr '67
                    Team Magic G4s RTR, Tamiya TNX 5.2R, M-chassis Suzuki Swift, TeamLosi XXXS-G+, Div. Mini-Z.

                    Comment


                    • #40
                      Ser i utleieboka at det står bare på lørdag så da kan vi vel få til noe på Fredag og Søndag,det er vel til og med fri på Mandag så vidt jeg kan huske så noe må vi vel få gjort
                      Roger Berntsen 1969 Mod
                      Yokomo BD7"14-LRP-Reedy
                      Team Associated B5M-LRP-Reedy- www.mustit.no Team Mustit

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by RogerB View Post
                        Ser i utleieboka at det står bare på lørdag så da kan vi vel få til noe på Fredag og Søndag,det er vel til og med fri på Mandag så vidt jeg kan huske så noe må vi vel få gjort
                        Bør kanskje på hjemmesiden at banen er stengt på lørdag?
                        Roger Solmyr '67
                        Team Magic G4s RTR, Tamiya TNX 5.2R, M-chassis Suzuki Swift, TeamLosi XXXS-G+, Div. Mini-Z.

                        Comment


                        • #42
                          okey. da tar vi litt på fredagen og søndagen og mandag. da mandagen er fri dag. jo mere folk bidrar, jo forter kan vi åpne banen for andre fører også. skal du(roger) på banen i dag eller?.
                          Shepherd V10 - Novarossi
                          Serpent S120 Link - LRP

                          Comment


                          • #43
                            Jeg kommer en tur bortom jeg vet du,men jeg er nok ikke der før 19,15 tror jeg,er noe fotball med unga først
                            Roger Berntsen 1969 Mod
                            Yokomo BD7"14-LRP-Reedy
                            Team Associated B5M-LRP-Reedy- www.mustit.no Team Mustit

                            Comment


                            • #44
                              Dugnader

                              Hei folkens.

                              Ser her på litt tidliger svar på denne tråden at folk er gira på dugnader. vi hadde dugnad i helgen som var. Det var kun meg og Roger B som var der. var kanskje litt kort varsle, men... Det hjelper ikke og snakke om dugnad vis det ikke blir utført. Vi driver og planlegger en STOR dugnad i løpet av mai.
                              Håper på at det blir mange som kommer som en del sier her. Da blir det gøy og drive dugnad vis det kommer en hel masse folk.
                              Det vi har igjen på buggy banen før folk ta den i bruk er:
                              - Fin juster hopp
                              - Bygge ferdig kjøre plattformen/dommertårnet
                              - Bygge opp en på kjørings rampe for fuel fylling osv
                              - Sprøyte på dust killer.
                              - så gress og gjøre det litt fint rundt banen.

                              Så har vi også igjen mekkeområdet som blir under tak.

                              Så her trenger vi folk som dere ser.
                              Følg med om når det blir dugnad. Håper på og møte mange med et smil og litt prat.

                              Kjetil Berntsen
                              Shepherd V10 - Novarossi
                              Serpent S120 Link - LRP

                              Comment


                              • #45
                                Halla

                                Beklager at jeg ikke kunne komme i helgen. Av de gangene jeg må jobbe i en helg så treffer det i en dugnad, max uflaks Men blir på flere dugnader så sant det ikke treffer andre ting.
                                Mene jeg hørte noen "rykter" om at kjøre/dommer tårn skulle gjørers ferdig av et snekker firma, men hvor vidt dette er sant det vet jeg ikke. I tillegg må de fjerne 3m fra platformen mot veien, pga noen pirkete bygge forskrifter.
                                sigpic
                                Team Magic G4S--Novarossi--Tornado--Nomadio React
                                Tamiya M03R--HPI Sprint 2 Stage-D

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X