Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gjerdum motorklubb med RC avdeling ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeg er med jeg..! Bare kult med flere bane-anlegg rundt om ilandet..!

    Men en ting jeg ble usikker på, er dette kun for 1:6 biler? Ikke for 1:5?

    Baja'n går jo akuratt under alle mål ( med 3mm rådighet ilengde og akuratt 48cm i bredde ), så da går den vel med?
    Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

    Comment


    • #17
      dette var hyggelig vi skal klare og få til både rom og plass til alle selv om hovedvekten vil ligge på 1:8 vi må brøve og få lagt noen alt ruter for large scale . og i tillegg kan vi prøve og få til en hillclimb trase for large scale det finnes også to motorcross baner som tilhører klubben som det går ann å boltre seg på
      Last edited by 007; 14 February 2008, 21:33.
      Tor øyvind Andersen 74
      Gjerdrum Motorklubb nå snart med egen Buggybane

      Comment


      • #18
        3 stk LS førere fra Særp som er veldig interessert i å kjøre i helgene, men LS løsningen må vere brei nok for oss amatører
        sigpic
        Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

        Comment


        • #19
          Originally posted by 007 View Post
          det finnes også to motorcross baner som tilhører klubben som det går ann å boltre seg på
          Er vel ikke muligheter for å kunne ta med seg en full size ATV
          og boltre seg litt med oxo vel..?
          Runar Krogstad 75 mod
          Inferno US Sport, Losi 8-T, Tamyia TB02 D, Xray NT 18MT, E-Flite Blade CX2, Swift Delta, Kyosho MiniUm, Sunstorm 1000

          Comment


          • #20
            For å si det sånn, folk sier de er med, da må de også vise seg på dugnader også. Er selv lei av at folk sier de er med, men tenker da bare på bruken av banen. Det er mye mere enn bare bruk det er snakk om nå du sier du er med.

            Dette er ett nytt prosjekt, så her er det viktig at folk stiller opp og gjør litt for å få det til.

            Ikke heng meg for dette her, har selv vært i en klubb for ikke så lenge siden hvor jeg dro meste parten av lasset aleine, det blir man sliten og lei av......
            Hans Magne Berg 1980 Kløfta
            Minicar RC Team--Carrocar--RC8.2--Alpha RC Engines--Radiopost--AKA--

            Comment


            • #21
              Har da allerede vært mange timer på skarnes og bygget bane.

              Det er lett å delta på noe som faktisk gir oss mulighet for å kjøre.

              Comment


              • #22
                Hei!!!
                Jeg har nå vært i kontakt med en av de erfarende i LS miljøet på Skarnes og egentilg fått klar beskjed om at og kombinere en LS og 1/8 bane faktisk ikke er mulig.
                Siden alle vi som er ivolvert i prosjektet driver med 1/8 så har vi da kommet fram til at dette blir en bane kun får 1/8 og 1/10 så da er det bare og beklage dette ovenfår LS folket.
                Tor øyvind Andersen 74
                Gjerdrum Motorklubb nå snart med egen Buggybane

                Comment


                • #23
                  Argh.. Hva har du imot oss? Neida.. Bare tuller..

                  Nei, men Egon driver jo å bygger bane osv til LS, så er ikke noe problem..
                  Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                  Comment


                  • #24
                    Helt ærlig så var dette en beskjed jeg har ventet på helt siden jeg meldte min interesse for bane prosjektet.
                    jeg er overhode ikke overasket over at off road miljøet tar enen avgjørelsen.

                    det store begrunnelsen er vel som alltid at Large Scale river opp banen for mye.

                    At klubbene går glipp av mange medlemmer og personer som er VILLIGE til å stille opp på Dugnad spiller vist en liten rolle.


                    lykke til videre.
                    A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                    alt under 1200 cc er en startmotor.
                    R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Crazy beetle View Post
                      Helt ærlig så var dette en beskjed jeg har ventet på helt siden jeg meldte min interesse for bane prosjektet.
                      jeg er overhode ikke overasket over at off road miljøet tar enen avgjørelsen.

                      det store begrunnelsen er vel som alltid at Large Scale river opp banen for mye.

                      At klubbene går glipp av mange medlemmer og personer som er VILLIGE til å stille opp på Dugnad spiller vist en liten rolle.


                      lykke til videre.
                      Vi får vel bygge 1:8 bil med ordenli motor!! Noe som brummer og IKKE lukter nitro!!?? Ellers er dom redde før konkuranse!!?? Eller så er vi stygge å ikke får vara med dom små gutta å leke!!
                      En PESSIMIST er en OPTIMIST men med erfaring!!!!
                      Kjører Leopard!!

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Crazy beetle View Post

                        At klubbene går glipp av mange medlemmer og personer som er VILLIGE til å stille opp på Dugnad spiller vist en liten rolle.
                        lykke til videre.
                        Skjønner ikke helt logikken her. Hvis LS folket, som du sier, er mange medlemmer, samt stiller opp på dugnader, hvorfor er det ikke fullt av LS baner rundt om i norge da?
                        Dirty Harry Crawler Team
                        http://www.norcc.com Crawling og skalatrial http://www.4x4rc.no/

                        Comment


                        • #27
                          så langt er Lareg Scale miljøet for lite til å klare å drifet flee baner på egenhånd.

                          de som i denen tråden har meldt sin interesse for å kjøre Large Scale på bane vet jeg vilel stille opp å være med på dugnad derfor mitt utsagn

                          jeg har sittet i styret hos LMBK for noen år siden å vet hva som kreves for å drive en klubb å jeg vet HVOR mange som pleier å stille opp på dugnad.
                          jeg har også sett hvor mange som nsur på parkerings plassen å reist hjem når det har vært dugnad på banen.
                          A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                          alt under 1200 cc er en startmotor.
                          R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                          Comment


                          • #28
                            Som jeg sa tidligere her så var det erfarene folk fra LS miljøet som mente at en kombi bane er en tap tap sitvasjon for begge parter, de hadde prøvd dette før og det ble mer arbeid en glede for begge parter.
                            Når det sitter folk med erfaring på dette så trenger ikke vi og gå i den samme fella,
                            så jeg beklager igjen for dette men tanken var i hvertall god
                            Tor øyvind Andersen 74
                            Gjerdrum Motorklubb nå snart med egen Buggybane

                            Comment


                            • #29
                              Hei!!!
                              Da har vi vært i nytt møte med klubben i dag og jeg har en glad melding til alle 1/8 førere i Akershus, klubben stiller seg bak våre planer om og få bygget denne banen så nå er det virkelig, vi har fått et kjempefint område til disp.
                              Området er en tidligere fotballbane hvor det finnes flombelysning og finansieringen er i orden.
                              så da ber jeg alle som er interisert i og kunne være med og skape norges fineste or bane om og vise sin interesse.
                              Planen er og bygge en bane i US style, og vi vil komme i gang så fort den værste snøen er borte.
                              Jeg vil også komme med mer info når det nærmer seg.
                              Men nå er i hverfall dette en realitet.
                              Tor øyvind Andersen 74
                              Gjerdrum Motorklubb nå snart med egen Buggybane

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by 007 View Post
                                Området er en tidligere fotballbane hvor det finnes flombelysning og finansieringen er i orden.
                                Endelig noen som har skjønt hva man skal bruke fotballbaner til! Legg enten asfalt på de eller sett opp noen hopp så får man brukt disse gressplenene til noe fornuftig.
                                RC Drift Club Norway | LMBK

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X