Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dugnad 23. august for Lørenskog Kommune

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dugnad 23. august for Lørenskog Kommune

    I forbindelse med Lørenskog Kommune's 100 års-jubileum iår, har kommunen et større kveldsarrangement lørdag 23. august i den nye parken ved rådhuset. Bl. a. skal Hellbillies opptre denne kvelden. LMBK er i denne anledningen blitt forespurt om å stille 10-15 vakter (så mange som mulig egentlig) til arrangementet. Jeg har på vegne av klubben signalisert at dette skal vi stille opp på, så derfor ber jeg de av dere (voksne) som har anledning til å sette av denne kvelden å ta kontakt med meg, gjerne pr. mail: fretry@getmail.no innen 1. juli
    Gjør oppmerksom på at klubben faktisk har tilnærmet plikt til å stille opp på slike "dugnadsjobber" for kommunen i gjengjeld for ytelser kommunen gir oss årlig.
    Eksakt tidspunkt (varighet) er pr. idag ikke kjent, kommer nærmere tilbake til dette, men som sagt dette foregår om kvelden.
    Hører fra dere da !
    LMBK
    Trygve Bull Freng
    Formann
    Trygve Bull Freng/58
    www.lmbk.no
    XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

  • #2
    Originally posted by Trygve Bull Freng View Post
    I forbindelse med Lørenskog Kommune's 100 års-jubileum iår, har kommunen et større kveldsarrangement lørdag 23. august i den nye parken ved rådhuset. Bl. a. skal Hellbillies opptre denne kvelden. LMBK er i denne anledningen blitt forespurt om å stille 10-15 vakter (så mange som mulig egentlig) til arrangementet. Jeg har på vegne av klubben signalisert at dette skal vi stille opp på, så derfor ber jeg de av dere (voksne) som har anledning til å sette av denne kvelden å ta kontakt med meg, gjerne pr. mail: fretry@getmail.no innen 1. juli
    Gjør oppmerksom på at klubben faktisk har tilnærmet plikt til å stille opp på slike "dugnadsjobber" for kommunen i gjengjeld for ytelser kommunen gir oss årlig.
    Eksakt tidspunkt (varighet) er pr. idag ikke kjent, kommer nærmere tilbake til dette, men som sagt dette foregår om kvelden.
    Hører fra dere da !
    LMBK
    Trygve Bull Freng
    Formann

    Hei igjen !!

    Minner om at dette arrangementet krever vår innsats. Jeg er klar over at denne helgen er viet NC 200mm Fuel samt NM-runde i Elektro Mod./SS i Valdres. Allikevel deltar langt de fleste av LMBK's medlemmer på disse løpene, dette er en siste oppfordring til å melde dere (trenger minimum 10 pers. over 18 år) til "tjeneste". Arrangementet varer fra ca. 17.00 til midnatt (senest 01.00). Ytterligere info vil bli gitt ved oppmøte 23. aug., eller kvelden før. Klarer vi ikke å stille vakter til dette arrangementet, vel ... populære blir vi ikke


    Ta kontakt snarest, nå haster det !!
    fretry@getmail.no
    91826007


    Mvh
    LMBK
    Formann
    Trygve Bull Freng/58
    www.lmbk.no
    XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X