Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vårmixtråd?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vårmixtråd?

    Er det ingen tråd for Vårmixen a? Eller vil dere ha løpet for dere selv? lol
    Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

  • #2
    Årsmøtet har bestemt at spesielt du ikke får delta på dette løpet Hans, vi tenkte det blir jo dumt om alle andre får trent på banen vår....

    RC Drift Club Norway | LMBK

    Comment


    • #3

      Er det ledig plass i brakka fra fredag til lørdag? Og når starter løpet?
      Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

      Comment


      • #4
        Snakket med Trygve på telefon og fikk beskjed om at Georg skulle legge ut info snart.

        Etter hva jeg fikk forståelse for blir det ingen kjøring på banen før kl 10 da vi ønsker å respektere naboer på 1. mai. Løpsstart blir trolig kl 1200 (Georg skal legge ut endelige tidspunkter). Som vanlig kan det bli noen overraskelser med tanke på løpsoppsett.
        RC Drift Club Norway | LMBK

        Comment


        • #5
          Originally posted by Hurrle View Post
          Snakket med Trygve på telefon og fikk beskjed om at Georg skulle legge ut info snart.

          Etter hva jeg fikk forståelse for blir det ingen kjøring på banen før kl 10 da vi ønsker å respektere naboer på 1. mai. Løpsstart blir trolig kl 1200 (Georg skal legge ut endelige tidspunkter). Som vanlig kan det bli noen overraskelser med tanke på løpsoppsett.
          Blir knall å få lufta kjerra i løp igjen på havna
          Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

          Comment


          • #6
            El eller nitro?
            RC Drift Club Norway | LMBK

            Comment


            • #7
              Originally posted by Hurrle View Post
              El eller nitro?
              Tar med begge, men håper å kjøre fuel. Har ikke meldt meg på ennå, så vi får se.
              Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X