Announcement

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Romerike RC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Velkommen til Romerike RC

    Vil da benytte meg av høvet til å ønske alle velkommen til Romerike RC
    Vi har egne websider www.rrc.no hvor det vil komme info om hva vi driver med, samt hvor vil holder til med tid og stund.

    For øyeblikket er vi på jakt etter tomt for kjøring og har hatt noen meget positive tilbakemeldinger rundt dette, og venter i spenning på siste ord i saken.

    Hvis du ønsker å komme i kontakt med oss treffes vi på post (snabelA) rrc . no

    Det vil også komme registreringsskjema på våre sider, men for øyeblikket må du sende en epost til oss med info om deg

    Det vil komme til å koste kr 350,- pr år for fullt medlemsskap, i år da vi enda ikke har noen bane er det foreløpig ikke gjort noen endelig bestemmelse for hvordan vi gjør dette.

    Vennlig hilsen
    Styreleder
    Thomas Madsen
    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

    En Baja

  • #2
    Veldig bra at det begynner å skje ting her

    Ser websider har kommet opp også! Veldig bra. Nevner igjen at jeg studerer webprogrammering og design, så hvis denne "ferdigløsningen" som ligger ute nå er det dere har tenkt til å kjøre på så er jeg villig til å bidra med noe litt mer skreddersydd.
    Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

    Comment


    • #3
      Originally posted by jorgenms View Post
      Veldig bra at det begynner å skje ting her

      Ser websider har kommet opp også! Veldig bra. Nevner igjen at jeg studerer webprogrammering og design, så hvis denne "ferdigløsningen" som ligger ute nå er det dere har tenkt til å kjøre på så er jeg villig til å bidra med noe litt mer skreddersydd.
      Høres veldig bra ut, nå driver så vidt jeg vet "varmecon" på med noe
      Så det som ligger der nå er vel bare foreløpig
      Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

      En Baja

      Comment


      • #4
        Originally posted by jorgenms View Post
        Veldig bra at det begynner å skje ting her

        Ser websider har kommet opp også! Veldig bra. Nevner igjen at jeg studerer webprogrammering og design, så hvis denne "ferdigløsningen" som ligger ute nå er det dere har tenkt til å kjøre på så er jeg villig til å bidra med noe litt mer skreddersydd.
        Jeg ville sette pris på all hjelp. Kansje vi kunne starte en tråd med forslag til nettside og slette tråden etter at siden er ferdig laget.
        2xHB Cyclone TC-Nosram Pearl ISTC-Nosram PURE Evo SpecRacing 10.5T.TC-GT2.0 Pro-Novak Spec 10.5T- Associated 12R5.1-LRP TC Spec-LRP Vector X12 5,5t. www.lmbk.no
        www.micromonsters.no

        Comment


        • #5
          Hva med litt kjøring på ØRN i morgen, søndag? I følge værmeldinga skal det holde oppe det meste av dagen.

          16:00 ?
          HPI Savage .25 ATV med STS D30M -<>- HPI Savage .25 med Ofna Force .25 -<>- Tamiya Mad Spirit -<>- HBX Bonzer med børsteløs motor -<>- HBX Bonzer (original)

          Comment


          • #6
            Tenkte jeg skulle prøve å ta meg en tur ja

            Men må være fra 11 og litt fremover sånn ca, skal ut og se på CLK i morra til Frua og en 307 cc...:-(
            Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

            En Baja

            Comment


            • #7
              Photoshoot

              Vi har planer om å ta en photoshoot ( ta bilder) Fredag førstkommende kl 17:30 for å få lagd noen postere osv...

              Så hadde vært fint om så mange som mulig (fremtidige medlemmer m.m) dukker opp så vi får med en haug biler
              Dette gjelder da alt av Off Road

              Har du 2 biler eller flere så ta med alle, jo fler jo bedre...
              Vi møtes på ØRN (nikko biler kan bli hjemme)

              Hvis noen her ønsker å komme men er litt usikker på hvor dette er så send meg en post post snableA rrc dot no

              Utgår selvsagt ved regn.... Vært fint om mange kom så vi fikk tatt bilder i litt lys
              Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

              En Baja

              Comment


              • #8
                Høres bra ut Jeg skal jobbe så kan desverre ikke komme, men jeg etterlyser ihvertfal et bilde av 2 stk 1/8 biler som jeg kan sette ved siden av bajaene i headeren på websiden. Kanskje også bilde av en fg eller mcd hvis det dukker opp noen på fredagen. Disse bildene bildene bør være ganske likt oppstilt som de bildene du tok av bilene til meg og Ole Marius her på mandagen, så sklir de rett inn i headeren
                Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                Comment


                • #9
                  Originally posted by jorgenms View Post
                  Høres bra ut Jeg skal jobbe så kan desverre ikke komme, men jeg etterlyser ihvertfal et bilde av 2 stk 1/8 biler som jeg kan sette ved siden av bajaene i headeren på websiden. Kanskje også bilde av en fg eller mcd hvis det dukker opp noen på fredagen. Disse bildene bildene bør være ganske likt oppstilt som de bildene du tok av bilene til meg og Ole Marius her på mandagen, så sklir de rett inn i headeren

                  Action-bilder hadde vel også vært kult?
                  HPI Savage .25 ATV med STS D30M -<>- HPI Savage .25 med Ofna Force .25 -<>- Tamiya Mad Spirit -<>- HBX Bonzer med børsteløs motor -<>- HBX Bonzer (original)

                  Comment


                  • #10
                    ja, selvfølgelig. Kjør på. Men veit ikke helt åssen det funker i headeren på siden. Men ta så mye bilder dere bare gidder så skal jeg se hva jeg finner på av design på sia
                    Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X