Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fine bilder av Baja'er

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fine bilder av Baja'er

Tenkte å lage en tråd med bilder som kan inspirere til mere kjøring og tuning.
    Legger ut disse bildene, som jeg synes er veldig bra. Hadde vært morro å prøvd å kjøre på sand.
    Attached Files
    GØRAN ØIERÅS,1976, Råholt 1:10 Tamiya DF-03 MS, TT-01R, E-Revo Hobbyking Platinum Edition.

hER KOMMER NOEN FLERE BILDER
    Attached Files
    GØRAN ØIERÅS,1976, Råholt 1:10 Tamiya DF-03 MS, TT-01R, E-Revo Hobbyking Platinum Edition.

Comment

Originally posted by Trialmaster View Post
      Tenkte å lage en tråd med bilder som kan inspirere til mere kjøring og tuning.
      Legger ut disse bildene, som jeg synes er veldig bra. Hadde vært morro å prøvd å kjøre på sand.

Sjekk ut denne da

Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

Comment

Skjønner, men jeg ønsker alike vel ha en tråd for oss gutta / jentene i RRC.
        Liker private fester i steden for offentlige juletrefester
        Dessuten ønsker jeg at man i størst mulig grad bestreber seg til å komentere bildene til hverandre ink minst 1 bilde, slik at det ikke blir bare skarvling. Koselig det også, men da har vi jo skravletråd
        Litt bilder må jo følge med:
        Attached Files

Comment

Hmmmm, det er jo nettopp det den er der for den linken jeg sendte deg
          Hittil er det jo bare lagt ut bilder på tråden din, som er lastet ned fra nettet
          Er jo ikke noe vits i å kommentere bilder av biler som finnes rundt omkring i hele verden....
          Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

Comment

Joda, skjønner hvor du vil
            Men det med at andre biler rundt om i verden ikke er interessante er jeg ikke enig i. Synes det er veldig spennende å se hva slags kreasjoner som finnes der ute. Det inspirerer meg, spesielt actionbilder. Snart får jeg min egen bil, skal jeg fore forumet dritt fult av bilder av den flotte bilen som aldri kommer

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
            Welcome to our newest member, Mortenporten.
            Working...
            X