Announcement

Collapse
No announcement yet.

Planen videre for Romerike RC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Planen videre for Romerike RC

    Jeg har som noen her sikkert har fått med seg jobbet litt for å få til en bane rundt Gardermoen.
    Etter flere samtaler med Bergmoen AS vedre leie av området ble jeg invitert til ett møte hos dem sammen med Gardermoen Raceway som driver dragracingstripa.

    Bergmoen var instilt på att vi skal få leie område og de skjønner også att det ikke er noen "gullgruve" å drive med RC så leien skulle bli deretter, men området måtte omreguleres da det i dag er ett "sperret" området grunnet 3. rullebane, samt det er regulert for jord og skogbruk i dag.

    I dag 16.03 har jeg vært innom Ullensaker kommune og pratet med Plan og Næringssjef for Ullensaker og lagt fram planen og hun virket overraskende possitiv til dette og forklarte greit hva vi videre må gjøre. Så i løpet av uken forfattes ett brev med ønske om midlertidig bruksendring for 15-35år eller til 3. rullebane evnt er ett faktum. Vi skal også legge ved ett kartsnitt som viser ca området vi ønsker omregulert..

    Så forøyeblikket ser dette meget bra ut
    Hilsen Thomas
    Formann RRC
    www.rrc.no
    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

    En Baja

  • #2
    Da har jeg også vært i kontakt med NMF og NIF for viderefremgang. Nå sitter jeg og venter på svar fra Akershus IK om hva vi må gjøre, hva de ønsker osv for att klubben skal bli fullverdig medlem

    Så er det bare å fly rundt og få folk til å sende oss grassrotmidler
    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

    En Baja

    Comment


    • #3
      flott jobba Thomas Da begynner det å se ut som vi kan komme i gang og herje litt på gardermoen snart da.
      Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

      Comment


      • #4
        I dag ble søknand om bruksendring overlevert kommunen

        kl 08:45 fikk Plan og Næringssjef Ullensaker kommune søknaden overlevert personlig
        Det kan også se ut til att vi blir en båtklubb

        HVIS vi får vann på 100*250-300 meter..
        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

        En Baja

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X