Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøring 17.10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøring 17.10

    Lagt opp ny event på www.rrc.no

    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

    En Baja

  • #2
    Det ser ut til å bli en KNALLDAG her på Øvre Romerike
    Vi kjører litt i "grustaket" til RRC idag....

    Tenkt oppstart kl 15
    Så langt ser det ut til att vi blir ca 10 stk...

    For de av dere som kommer, husk på å ta med søppel. Vi blir fort upopulære hvis det ligger igjen masse dritt etter oss...

    Det er fortsatt greit å "kjøre til døra" her....
    Så langt er det ihvertfall 8stk som har sagt dem kommer via www.rrc.no
    Er du ikke "medlem" så ta skrittet idag....
    Last edited by Mr-Online; 17 October 2010, 10:01.
    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

    En Baja

    Comment


    • #3
      Tar med bil og kamera, kanskje det blir noe bra stunts på video etterhvert
      Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

      Comment


      • #4
        Knallbra oppmøte

        var vel rundt 20 stk på det meste, 11 biler ved gruppebilde som vi må få lagt ut her...

        Var flere som burde hatt på hockey utstyr når Mr-Hansen kom flyvende......
        Håper ihvertfall det var par stk som hadde på leggskinner med mer..... Så litt vondt ut for par stk...

        Ellers var det vel ikke så mye som gikk istykker... Mr-Hansen gikk inn for å ryke chassiplata si, noe han klarte etter ett nosedive på 12 meter.... Furtebua på Skarnes har nå fått besøk... (Regner med att Mr-Hansen var misunnelig på meg og Hoa)
        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

        En Baja

        Comment


        • #5
          Originally posted by Mr-Online View Post
          Knallbra oppmøte

          var vel rundt 20 stk på det meste, 11 biler ved gruppebilde som vi må få lagt ut her...

          Var flere som burde hatt på hockey utstyr når Mr-Hansen kom flyvende......
          Håper ihvertfall det var par stk som hadde på leggskinner med mer..... Så litt vondt ut for par stk...

          Ellers var det vel ikke så mye som gikk istykker... Mr-Hansen gikk inn for å ryke chassiplata si, noe han klarte etter ett nosedive på 12 meter.... Furtebua på Skarnes har nå fått besøk... (Regner med att Mr-Hansen var misunnelig på meg og Hoa)
          Neeeeeeeeeeei daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ikke myyyye men dyyyyrt ble det for min del....... Venter nå på en Rc-Racing´s "deal of the day" på nytt stempel og sylinder
          Det var en gang en Baja SS

          Comment


          • #6
            Originally posted by Hoa View Post
            Neeeeeeeeeeei daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ikke myyyye men dyyyyrt ble det for min del....... Venter nå på en Rc-Racing´s "deal of the day" på nytt stempel og sylinder
            Hvis vi snakker om "antall" ting som gikk istykker så er vi vel oppe i 3 ??
            Chassieplata til Mr-Hansen
            Pro mod'n til Hoa
            Startsnora til Mr-Online...

            ble da ikke så mye dette ??? jeg har fiksa mitt allerede
            Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

            En Baja

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X