Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oppstart i RRC sitt grustak....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oppstart i RRC sitt grustak....

    Det nærmer seg fort tiden for å ta en tur i grustaket igjen
    Vi har fortsatt lov å kjøre der, men det kan være det kommer en bom, vi vil isåfall få nøkkel for å kjøre inn da vi er "godkjente"
    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

    En Baja

  • #2
    det blir stas snart komme ut og lufte bilerne i grustaket igen
    se om hoa sin sukkertopp holder mere end 5 min av gangen
    Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

    Comment


    • #3
      Originally posted by gjh View Post
      se om hoa sin sukkertopp holder mere end 5 min av gangen
      ha ha ha ha ha ha ha ha hørt på makan til danske
      Det var en gang en Baja SS

      Comment


      • #4
        Noen som er klare til å teste litt snart ???
        Selv har jeg fyra bilen og vært i grustaket og sjekket... dem har gjort om litt desverre.
        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

        En Baja

        Comment


        • #5
          Noen som blir med på litt kjøring mandag 25. april i grustaket?? eller et annet sted i området?
          Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

          Comment


          • #6
            Originally posted by Golfman View Post
            Noen som blir med på litt kjøring mandag 25. april i grustaket?? eller et annet sted i området?
            Den er jeg med på
            Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

            En Baja

            Comment


            • #7
              Så bra! Mulig Hoa skulle prøve å få vært med

              Meen skulle vi ha finni en annen plass lurer jeg på??

              Var der ute i kveld og kjørte et par tanker, var stuslige greier
              Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

              Comment


              • #8
                Originally posted by Golfman View Post
                Så bra! Mulig Hoa skulle prøve å få vært med

                Meen skulle vi ha finni en annen plass lurer jeg på??

                Var der ute i kveld og kjørte et par tanker, var stuslige greier
                Vi kan lage en "dump" imellom de 2 haugene som gjør att du kan hoppe ut, lande i bakken og kjøre opp på den andre...
                Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                En Baja

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Mr-Online View Post
                  Vi kan lage en "dump" imellom de 2 haugene som gjør att du kan hoppe ut, lande i bakken og kjøre opp på den andre...
                  Ja.. vi kan låne en av de to dumperne som står der og årne litt, hehe
                  Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Golfman View Post
                    Noen som blir med på litt kjøring mandag 25. april i grustaket?? eller et annet sted i området?
                    jeg prøver og bli klar jeg skal lige en lille tur til skarnes i morra og hente lidt deler og skrue litt det var hårdt for bajaerne og være på fjellet
                    Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                    Comment


                    • #11
                      Da ser det ut som at det blir en gjeng som møter ved 19-tiden i kveld ved grustaket

                      Så gjør vi som i fjor..tar med oss søpla, da får vi kjørt der i år også...
                      Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                      Comment


                      • #12
                        Jeg drar dit om 10 min.

                        Comment


                        • #13
                          Er det noen som vil røpe HVOR dette grustaket er?
                          HPI Savage .25 ATV med STS D30M -<>- HPI Savage .25 med Ofna Force .25 -<>- Tamiya Mad Spirit -<>- HBX Bonzer med børsteløs motor -<>- HBX Bonzer (original)

                          Comment


                          • #14
                            Omtrent midt på kartet. http://kart.gulesider.no/m/aUAsj Men det har ikke blitt så mye kjøring der i det siste, de som driver grustaket har gjort om litt så det er ikke så fint å kjøre der i år som i fjor. Vi driver å sonderer terrenget etter andre plasser å kjøre. Vet du om noen egna plasser å lage bane på så er det bare å skrike ut.

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X