Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dugnad på banen i Hemsedal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dugnad på banen i Hemsedal

    På lørdag starter vi opp med å få opp gjerde på banen. Matrialene fra Maxbo er kommet. Vi håper de fleste kan være med på dette, så er dette fort gjort. Bare å møte opp på banen i ti tida, så er det nok arbeid å få. Undertegnede er litt usikker om han kan være med. Beklager dette, men som sagt håper vi det blir en del som kommer.

    Odd Rune
    (Odd Rune Jenssen) Hallingdal mbk. Hobao Hyper 7 St. GRP 28.
    http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=67133239600&ref=ts

  • #2
    Originally posted by oddisen View Post
    På lørdag starter vi opp med å få opp gjerde på banen. Matrialene fra Maxbo er kommet. Vi håper de fleste kan være med på dette, så er dette fort gjort. Bare å møte opp på banen i ti tida, så er det nok arbeid å få. Undertegnede er litt usikker om han kan være med. Beklager dette, men som sagt håper vi det blir en del som kommer.

    Odd Rune
    Siden det ikke er skrevet noe videre her, lurte jeg bare på om helga ga resultater?
    Tenkte meg en tur oppover, så det hadde vært moro og sett, hehe
    Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

    Comment


    • #3
      Det ble ikke noe fart i bygging av gjerde, så sauene har fortsat anledning til å drite på banen !!!. Banen trenger prepparering, men jeg tror (håper) det blir lit kjøring Søndag ettermidag. (3-4 tiden).

      Comment


      • #4
        Høres ikke bra ut med sauemøkk på banen, hehe
        Jeg tenkte meg oppover en tur til neste helg (håper å få det til), tar med baja'n i tilfelle..
        Det er ikke noen som kan stille om med no maskiner og redskap da? (Hvis det fortsatt ligger materialer der)

        Reiser fra Gardermoentraktene, ellers kunne jeg stilt opp med utstyr..
        Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

        Comment


        • #5
          Dugnad hver helg fram til vi har fått opp gjerde nå. Alle må bare ta i ett tak. Skjønner at det ikke passer for alle hver helg, men noen har vel muligheten til å være med litt. Sånn ser det ut der oppe nå. Da skjønner vel alle at gjerde må opp så fort som F.....Click image for larger version

Name:	sau.jpg
Views:	3
Size:	70.1 KB
ID:	769240
          (Odd Rune Jenssen) Hallingdal mbk. Hobao Hyper 7 St. GRP 28.
          http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=67133239600&ref=ts

          Comment


          • #6
            Vi prøver nok en gang til helga. Lørd/sønd.
            Ta med spett, slegge, hammer og godt med arbeidslyst, og en skvett kaffi Kommer det mange denne helgen, får vi gjort mye. Vi er bare nødt til å bli kvitt den j.... sauen oppe der.

            Odd Rune
            (Odd Rune Jenssen) Hallingdal mbk. Hobao Hyper 7 St. GRP 28.
            http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=67133239600&ref=ts

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X