Announcement

Collapse
No announcement yet.

styre møte rrck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeg tenkte å ta en tur bort å kjøre etter jobb på onsdag. Er der ca kl 17.
    Morten Aas 65mod.
    Losi 8ight-t. Spektrum Dx3r.

    Comment


    • #17
      im in eirik (sandol) blir sikkert med og kanskje noen andre og kan jo håpe:P
      |94 mod|Losi xxx-s |Team Losi 8ight LRP 28.| Micro Raminator|

      Comment


      • #18
        Blir med jeg
        Thunder tiger mt4-g3-tt-01d+6.5 Gtb-Traxxas Slash-Team Losi Micro Dt-parkzone F-27B Stryker-Smartech Speedy Tiger-RC8B-E-sc8e

        Comment


        • #19
          Noen som er med til uka? Onsdag eller Torsdag eller noe? hva biler kjører folket?
          Traxxas Revo m/Sirio S27, Traxxas E-Revo Brushless, Traxxas Revo m/RB323, Traxxas Jato 3.3, Traxxas T-Maxx 3.3, FG Beetle, Tamiya TGS nitro drifter, DX2 radio. - E-sky Belt-CP carbon - Messerschmit trainer

          Comment


          • #20
            er sikkert med bare jeg får meg nytt spur. sandol blir sikkert med også begge to kjører e-revo med børsteløs. og kanskje en annen med tnx.
            |94 mod|Losi xxx-s |Team Losi 8ight LRP 28.| Micro Raminator|

            Comment


            • #21
              Sandol blir desverre ikke med, men kansjke være med å se på... xD center shaften sprakk visst xD
              Thunder tiger mt4-g3-tt-01d+6.5 Gtb-Traxxas Slash-Team Losi Micro Dt-parkzone F-27B Stryker-Smartech Speedy Tiger-RC8B-E-sc8e

              Comment


              • #22
                Asfaltbane?

                Jeg kan muligens få tillatelse til å lage en bane på en ubrukt prkeringsplass, men jeg må søke først. Er det noe interesse for dette i røykenområde?

                mvh

                Espen Danielsen
                Espen D - 1981 model - USA - 1, med stort sett alt byttet/tunet; Savage SS 4,6: 3 speed, reverse, + mye modifisering; Hellfire SS, K4,6 HO ++; E-revo BL; 2x Mini-Z AWD; Noen gamle el buggyer; HiTech Agressor CRX 3Ch FM 40 MHz; En dunge med 27 MHz sendere...

                Comment


                • #23
                  det er det veldig interesse for! utover sommeren er det jo endel mer fri tid og
                  få lagd til noen skikkelig gromme hopp å greier! hvor ligger denne p-plassen?
                  Traxxas Revo m/Sirio S27, Traxxas E-Revo Brushless, Traxxas Revo m/RB323, Traxxas Jato 3.3, Traxxas T-Maxx 3.3, FG Beetle, Tamiya TGS nitro drifter, DX2 radio. - E-sky Belt-CP carbon - Messerschmit trainer

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Nazgarot View Post
                    Jeg kan muligens få tillatelse til å lage en bane på en ubrukt prkeringsplass, men jeg må søke først. Er det noe interesse for dette i røykenområde?

                    mvh

                    Espen Danielsen
                    så... skjedd no nytt eller xD? Er det noen planer framover, fått noe svar?
                    Last edited by sandol; 5 July 2009, 00:19.
                    Thunder tiger mt4-g3-tt-01d+6.5 Gtb-Traxxas Slash-Team Losi Micro Dt-parkzone F-27B Stryker-Smartech Speedy Tiger-RC8B-E-sc8e

                    Comment


                    • #25
                      Jeg er ny her på foumet og forholdsvis ny med rc. Og også nyinnflyttet til hurum.
                      Det hadde vært moro å få dratt igang rrck igjen og få laget en bane som vi kan dra felles nytte av. Burde ikke være så vanskelig å få et sted å bygge noe på.
                      Jeg har desverre ikke tid og mulighet til å gjøre dette selv, men hvis vi hadde fått samlet en gjeng, kunne vi fått til noe. Flere som er interessert?

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X