Announcement

Collapse
No announcement yet.

VRC Pro - Elverum Flyklubb Modell - Bil

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VRC Pro - Elverum Flyklubb Modell - Bil

Laget en tråd på dette, så kan vi samle alt om dette her.
    Jeg har tatt meg til rette og laget en klubb for oss på VRC Pro.
    Jeg står som Club manager nå, men dette kan overføres til andre om det blir aktuelt

Da er det bare å melde seg inn!

Welcome to the Elverum Flyklubb Modell - Bil

Skjerminstillinger:

Jeg poster mine innstillinger for VRC Pro på en ASUS Laptop jeg bruker i stua.
    Dette er innstillinger med alt unødvendig skrudd av sånn at man kan få en bra FPS.

Av en eller annen grunn kan jeg ikke ta skjerm-dump av innstillinger i VRC Pro.
    Så da tar vi de manuelt:

PERFORMANCE SETTINGS
    • Full Screen Mode: ON
    • Anti Aliasing: OFF
    • Anisotropic filtering: OFF
    • Object Shadows: OFF
    • Cloud Shadows: OFF

QUALITY SETTINGS
    • Render Level: High
    • Texture Quality: High

TECHNICAL SETTINGS
    • V-Sync: OFF
    • Display frame rate pr. second (FPS): ON

IN-GAME EFFECTS, SMOKE, DUST
    • Player Smoke: OFF
    • Opponent Smoke: OFF
    • Player Dust: OFF
    • Opponent Dust: OFF

FPS:
    Greit å se at du får en god FPS, alt over 60 er spillbart på ett godt system. Men kan være i grenseland om systemet sliter med å følge med generelt. Alt over 120 er smooth i de fleste innstillinger. Selv ligger jeg på 240 FPS med dette oppsettet på en ASUS laptop som har ett rimelig godt grafikkkort jeg til nød kan kjøre spill som Call of Duty Modern Warfare 3.

IN-GAME EFFECTS, SMOKE, DUST:
    Her skrur du av alt, ingen grunn til å ha på bling bling.
    Suger bare krefter fra kortet ditt, samt FPS.

Andre Tips og instillinger:

redshnollert kom med tips på kamerainnstillinger:
    Originally posted by redshnollert View Post
    Bare så alle vet så er det kamera innnstillinger ved å trykke F1-F2-F3.
    Jeg fant dette ut etter å kjørt 200km på Rhein mein...... Frustrert ;o)
    Kamerainnstillinger: F1, F2, F3
    Last edited by Bakstad; 16 December 2012, 21:33. Reason: Lagt til mine Grafikkinnstillinger fra en Asus laptop
    5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
    Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

Halla,

Hva trenger man for å kjøre VRC?
    Dette ser jo litt artig ut he he.

Comment

Originally posted by redshnollert View Post
      Halla,

Hva trenger man for å kjøre VRC?
      Dette ser jo litt artig ut he he.
      En pc, forståelig nok, og så trenger man en kontroller som en game-pad kan virke, til og med tastaturet ditt men anbefales ikke i det hele tatt.

Det du gjør når du har laget en konto er at du bestiller en UDB-dongle som du kobler til en mottager og bruker bilradioen din. Bedre enn det kan det ikke bli.
      Det er ikke gratis, men du trenger ikke å kjøpe noe i starten. Du kan være 'trial' medlem i starten og se om dette er noe for deg.

Her er det noen linker:
      5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
      Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

Comment

Tøft

VRC trialen min gikk nettopp ut... får vel nesten fornye abonnomentet...
        Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
        Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

Comment

hehe, hekta ja? Kult det her. Men jeg har litt problemer å klare å bedømme avstanden på bilene når de kjører lengst fra meg. Og da blir det lett at du kjører ut. Men skal ta å legge spillet inn på spill-pc'en, tror det blir bedre da

Comment

Lagt til grafikkinnstillinger i førstepost

Comment

Har nå registret meg
              André Skjerpen
              Kongsvinger
              Kyosho MP9e, Kyosho TF5 , Xray NT1

Comment

Elverum
                Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

Comment

Godt godt..
                  Da har jeg lagt til Andre som venn og spurt han Fleicher-guten om det samme
                  Pluss invitert dere begge tell klubben

Comment

Så spennende ut, tror gameren i meg vil at jeg skal teste dette.
                    Fyrer opp en trial ila uka når jeg har tid, må få tak på usb adapteren også.

Comment

Originally posted by Corvinus View Post
                      Så spennende ut, tror gameren i meg vil at jeg skal teste dette.
                      Fyrer opp en trial ila uka når jeg har tid, må få tak på usb adapteren også.
                      Høres bra ut Corvinus
                      Last edited by Bakstad; 3 December 2012, 07:27.

Comment

Skal vi prøve å sette opp en egent løp til helga eller?? Skal ha med meg pc opp til Anders så vi er klarer
                        André Skjerpen
                        Kongsvinger

Comment

Originally posted by An-skjer View Post
                          Skal vi prøve å sette opp en egent løp til helga eller?? Skal ha med meg pc opp til Anders så vi er klarer
                          Tja, blir opptatt Lørdagskvelden her sjøl men muligens på Fredagen?

Comment

Originally posted by hugin_q3 View Post
                            Tja, blir opptatt Lørdagskvelden her sjøl men muligens på Fredagen?

Ja hadde tenkt Fredags kvelden ja
                            André Skjerpen
                            Kongsvinger

Comment

Originally posted by An-skjer View Post
                              Ja hadde tenkt Fredags kvelden ja
                              Må prøve få til det..
                              Konemor arrangerer julefest på Lørdag, så jeg regner med at jeg er dedikert 'sjåfør' på Fredagen. Men det blir jo godt med tid i mellom.
                              Det blir ett LAN-party opplegg da eller?

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Mortenporten.
                              Working...
                              X