Announcement

Collapse
No announcement yet.

Profilering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Profilering

    Har nå satt ut en plakat utenfor Ringo med denne teksten:

    Originally posted by RingoRoy


    Har DU en RC-nitro bil?


    Ønsker DU å kjøre sammen med flere?
    Ønsker DU å danne en klubb og lage en bane?

    Da søker vi deg!
    Vi er en gjeng RC-interesserte gutter som ønsker alt det overnevnte. Vi planlegger å ordne et møte nå i nærmeste fremtid, hvor vi kan diskutere klubb og dyrke vår interesse – nemlig å kjøre nitrobil.

    Høres dette interessant ut? I så fall, gå inn på www.radiostyrt.no – Nordens største RC-forum, og klikk deg inn på Forum > Bilklubber og velg Mo i Rana.

    Der vil du finne informasjon om neste gang vi skal møtes, og planlegge mht. krystallene (frekvensproblemet).

    Hilsen styret i Arctic Circle MiniRacing Club.
    Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
    RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
    HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

  • #2
    Hvis det er noen andre som skal treffes så kan de legge ut "sted og klokkeslett". sikkert noen som har tenkt å kjøre sammen med noen venner før vi klarer å ordne et rc møte. Jo flere jo bedre. Så skrik ut om dere har noe på hjerte
    OooGøran j.BorkamoooO
    OooRacer SavvyooO

    Comment


    • #3
      Kjøring

      Eg sku ha vært med å kjørt ves eg va heime men.. Bor i trondheim så går dårlig d ja.. Men bra at noen som start opp igjen. Va jo en klubb før for noen år tilbake.. I alle fall folk som møttes i ranenget å kjørte. Var vel en Hardbane(asfalt) der og. Får se om eg tar med meg bilen i høstferien.

      Må jo være flott i grustaket på røssvoll, der er det jo enorme områder. Bruker å kjøre Cross der. kanskje litt støvat. Men det ska jo ikke vær nå problem å finn områda på mo.
      -Simon Mastermo 85mod
      -Mad Force 2.1

      -Bergheim
      -Trondheim

      Comment


      • #4
        Ja. grustaket på røssvold funke bra. var der opp før noen uker siden. responsen har ikke vært så stor til nå men vi kan vel prøve å ordne noe til høstferien.
        OooGøran j.BorkamoooO
        OooRacer SavvyooO

        Comment


        • #5
          Våren 2009

          Noen som har noen planer for våren når grusen begynner og tørke opp og nitro tåka ligger tett i sollyset???
          Forventningene på topp for den nye sesongen her iallefall
          Nytt medlem av familien og ny bil i stallen, tror dette blir bra..

          Mvh. Espen
          Espen Solbakken1982 - Mo i Rana.
          HPI: Savage X 4.1(med 4.6) -Savage XL 5.9 -SILVERLIT: PICOOZ

          Comment


          • #6
            Hey igjen! Vi er et par, tre stykker som venter på varmen^^ Må bare si ifra om du/dere skal ut å kjøre en dag.. så får vi se om vi blir med
            OooGøran j.BorkamoooO
            OooRacer SavvyooO

            Comment


            • #7
              Hei igjen ja, fin fint at ikke interessen for rc er helt utdødd i rana enda, Har vert litt stillstand i rc kjøringa mi siden i fjor høst.
              Men nå har jeg gått til innkjøp av en brukt savage xl som jeg driver og flikker på.. Hadde nesten glemt hvor dyr denne hobbyen var.
              De kronene som ikke går til bleier går fortida ned til steinkjer hobby....

              Ene lærlingen vår har også gått til innkjøp av nybil, en xl så denne våren tror jeg blir skøy---,,,
              Espen Solbakken1982 - Mo i Rana.
              HPI: Savage X 4.1(med 4.6) -Savage XL 5.9 -SILVERLIT: PICOOZ

              Comment


              • #8
                Høres bra ut! Ja pængan går fort, desverre... Og særlig på vintern.. plastikken bi så sykt sprø og knekk.... laga bane i snøen.. og kjørt fint te å vær banekjøring, men det gjekk 2 bærearma.. en demper, bremsen og tanken rauk også til slutt... Men det e da værdt kver einaste krona^^
                OooGøran j.BorkamoooO
                OooRacer SavvyooO

                Comment


                • #9
                  Ja pengan flyg, men arti e d! Har jo en fordel sånn prismessig sian eg arbeid på Ringo da ;p

                  Klart vi må ordn kjøring når bakken kjem fram. Har førresten problema med den satans biln min igjen, finn faen ikke ut ka som e feil. Men får vel sett meg ned en kveld og skru han fra kværanner...igjen!
                  Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
                  RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
                  HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

                  Comment


                  • #10
                    Noen som vet om noen fine områder og kjøre på i området, litt mere banekjøring og ikke bare bashing og rett frem kjøring på fotballbaner??

                    Skulle prøvd det nye oppsettet på 4.1/4.6 X'en min..
                    Espen Solbakken1982 - Mo i Rana.
                    HPI: Savage X 4.1(med 4.6) -Savage XL 5.9 -SILVERLIT: PICOOZ

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by savage norwegian View Post
                      Noen som vet om noen fine områder og kjøre på i området, litt mere banekjøring og ikke bare bashing og rett frem kjøring på fotballbaner??

                      Skulle prøvd det nye oppsettet på 4.1/4.6 X'en min..
                      Ka med den sykkelbanen eller ka d e attme lyngheimskola? Der e d jo en del hopp og sånt.
                      Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
                      RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
                      HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

                      Comment


                      • #12
                        Eller prøv å få ordna en bane?
                        Utruli mye artiar å kjør bane bane, som du sei ;P
                        OooGøran j.BorkamoooO
                        OooRacer SavvyooO

                        Comment


                        • #13
                          vi sku ha samla en gjeng å kjørt litt på snyen : D på isn på langmoheia? eller på skillevollen i bakken, når den e stengt??
                          Hpi mini recon børsteløs med lipo, hpi savage x 4,6 , hpi e-savage, kyosho mini inferno el - børsteløs, kyosho mini-z, sintech gt 1/10.

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X