Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøretreff!!! Noen??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøretreff!!! Noen??

    Noen som kunne tenke seg og treffes nå på Søndag en gang (helst mens det er lyst ute) for å kjøre litt rc?

    Blir årets første tur ut for min del.. Noen som vet om noen gode steder??

    Med værforbehold

    Mvh.Espen
    Espen Solbakken1982 - Mo i Rana.
    HPI: Savage X 4.1(med 4.6) -Savage XL 5.9 -SILVERLIT: PICOOZ

  • #2
    Tja.. kunne kanskje vært med.. litt kort varsl siden bilen e halvt ampurtert... kan hør om nån av vænnan mine bi med å kjør, men sjansen før det e desverre ikke så stor.. du kan få tilbakemelding om en times tid

    Plassa å kjør? tja.. ved ei skola kanskje?? sagbakken(?)
    OooGøran j.BorkamoooO
    OooRacer SavvyooO

    Comment


    • #3
      Ingen av dem vart med ska vi heller prøv å få tell nå neste helg vess det ikke e nån fleir som kjæm?? litt kjedeli å bære møtes 2 stk, kanskje??
      OooGøran j.BorkamoooO
      OooRacer SavvyooO

      Comment


      • #4
        Stikker på reiseoppdrag gjennom jobben på tirsdag og blir borte i 3 uker så det blir vanskelig...
        Men jeg send ut en lyd visst dere planlegger noe etter dette

        Mvh.Espen
        Espen Solbakken1982 - Mo i Rana.
        HPI: Savage X 4.1(med 4.6) -Savage XL 5.9 -SILVERLIT: PICOOZ

        Comment


        • #5
          hei : D ska vi prøv å samles en gjeng å kjørt litt?? den 21 eller 22 mars??? kjør på skillevollen eller sagbakken elns??
          Hpi mini recon børsteløs med lipo, hpi savage x 4,6 , hpi e-savage, kyosho mini inferno el - børsteløs, kyosho mini-z, sintech gt 1/10.

          Comment


          • #6
            Jeg er med så fort jeg får fikset bilen! Skal prøve å få den i stand én gang til, før jeg evt. må ha hjelp. Plages skikkelig, finner ikke feilen. Du har ikke tid å se på det en dag du Gøran?
            Blir ganske irritert når jeg sitter en hel kveld og skrur, for så og prøve, og når samme feil oppstår så slenger jeg bilen inn i kottet, og der blir den liggende til neste gang jeg tar meg sammen
            Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
            RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
            HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

            Comment


            • #7
              hehe : D ka som feila??
              Hpi mini recon børsteløs med lipo, hpi savage x 4,6 , hpi e-savage, kyosho mini inferno el - børsteløs, kyosho mini-z, sintech gt 1/10.

              Comment


              • #8
                det e braa å kjør no i snøen å hopp på dongan åsånt! her eg som kjørt i helga
                Hpi mini recon børsteløs med lipo, hpi savage x 4,6 , hpi e-savage, kyosho mini inferno el - børsteløs, kyosho mini-z, sintech gt 1/10.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by joakimoyjord View Post
                  hehe : D ka som feila??
                  Alt?

                  Btw, onsdag 22 april så ska Ringo v/ meg ha stand på Domus sian d snart e vår, korr vi sett ut masse fjernstyrt og ska ha ei lita oppvisning. Hadd tenkt å ha med bensinbila, og tenkt vi kun still mannsterk, men sian publikum gjerne vil prøv så bi nok ikke d nåkka av. E litt domt me ein bil som fær i 70 plutselig fyk inn i publikum eller ein bil ellns

                  Men vess vi orden et ordentlig treff ein gang, så kan vi jo profiler det evt? Håp jo at vi ska få nån nye bensinbil-eiera etter standet
                  Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
                  RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
                  HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

                  Comment


                  • #10
                    kult! kordan oppvisning? kem som ska kjør der å ha oppvisning da?
                    Hpi mini recon børsteløs med lipo, hpi savage x 4,6 , hpi e-savage, kyosho mini inferno el - børsteløs, kyosho mini-z, sintech gt 1/10.

                    Comment


                    • #11
                      vest vi får delta på oppvisning, så sammel eg han gøran åsså han jørgen (hpi92) vi alle kjør hpi savage og ekke redd førr å håpp litt hardt! : ))
                      Hpi mini recon børsteløs med lipo, hpi savage x 4,6 , hpi e-savage, kyosho mini inferno el - børsteløs, kyosho mini-z, sintech gt 1/10.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by rc-halv View Post
                        Jeg er med så fort jeg får fikset bilen! Skal prøve å få den i stand én gang til, før jeg evt. må ha hjelp. Plages skikkelig, finner ikke feilen. Du har ikke tid å se på det en dag du Gøran?
                        Blir ganske irritert når jeg sitter en hel kveld og skrur, for så og prøve, og når samme feil oppstår så slenger jeg bilen inn i kottet, og der blir den liggende til neste gang jeg tar meg sammen
                        Jo har sekkert tid en dag. Menne denne oppvisninga?? bi det nå av da??
                        OooGøran j.BorkamoooO
                        OooRacer SavvyooO

                        Comment


                        • #13
                          Kom bære te å tenk på at vess det ska vær nokka oppslag om detta... ka med å skriv at folk må ta med bilan sine te utstilling sånn at vi kan utveksel informasjon om ka som funk og ka som ikke funk osvosv.. en ide kanskje?
                          OooGøran j.BorkamoooO
                          OooRacer SavvyooO

                          Comment


                          • #14
                            Hehe, d e nok bærre eg som ska ha oppvisning med en elektrisk motorsykkel. Ganske stilig egentlig, e sånn at vi får den solgt da vi har ganske mange av den inne på Ringo.

                            D hadd jo vært stilig å kjørt med nitro-bila, MEN problemet e jo det at da ska folk prøv dem også, og vess dem ikke får prøv bi folk skuffa og sint. Og "oppvisninga" bi på baksia av domus, ved varemottaket og vess nybegynnera ska prøv bilan der uten erfaring så kan d fort gå gæle sian bilan e så rask. Men ka faen, trukke at d e nåkka problem å still ut bilan affall. Kan jo hør om d e mulighet for det, vi bi jo isåfall ståannes inne på domus uttførr ringo.

                            D bi oppslag i avisa ja. Du mein vi ska skriv at folk ska ta med bilan tell utstilling?
                            Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
                            RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
                            HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

                            Comment


                            • #15
                              Det hørtes bra ut! Ja... utstilling hadd vært kjækt
                              OooGøran j.BorkamoooO
                              OooRacer SavvyooO

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X