Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klubbmøte onsdag 10.02.10 kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Klubbmøte onsdag 10.02.10 kl. 20.00

    Minner på om klubbmøte i dag klokken 20.00 på Dolly Dimples!
    Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
    RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
    HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

  • #2
    Originally posted by rc-halv View Post
    Minner på om klubbmøte i dag klokken 20.00 på Dolly Dimples!
    den er god eg skal kom.
    Marius Ranen 28år
    kjører FG monster jeep snart 4wd

    Comment


    • #3
      Muy bien! Får sats på bra oppmøte, ta med/sei ifra tell alle du kjenn som kun tenk seg å kom på møtet.
      Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
      RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
      HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

      Comment


      • #4
        Hei,

        Ska se om eg rekk det,knall at det bi møte.

        Traxxas E-Revo Mamba Monster
        Traxxas Summit/Revo Hybrid

        Comment


        • #5
          ja jeg takker før oppmøte i dag desverre var vi ikke flere en fire. men verden vart ikke laget på en dag så dette skal vi få til

          før å gjøre ting lettere såkan vi bruke fjæs boka nor vi skal arangsjere møte osv Arctic Circle MiniRacing Club å husk å jobb videre med tanker om lokaler, baner og andre i tanker dere har å del det så skal vi få den hær klubben opp å går på null tid. må bære sei gjæveli bra gutta takker før møte
          Marius Ranen 28år
          kjører FG monster jeep snart 4wd

          Comment


          • #6
            Synd med oppmøte da,
            Eg kunn desverre ikke kom.
            E veldig intressert i hva som ble diskutert etc...



            Vi må finn et lokale snart det e i værtfall sekkert.

            Traxxas E-Revo Mamba Monster
            Traxxas Summit/Revo Hybrid

            Comment


            • #7
              Må takk for møtet eg også! Litt skuffannes oppmøte, men du verden førr nån plana vi har. Trur også vi har den drivkrafta som ska tell førr å få d her i gang.
              Ska prøv å mekk ei heimesia i neste uka om eg får tid, så kan vi evt få et eget forum der, så slepp vi å spam ned radiostyrt.no

              Nån som kun tenk seg å skriv et lite møtereferat? Dumt at ingen tok nån notata. Kan nevn at d va mange "drømma" som vart diskutert
              Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
              RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
              HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

              Comment


              • #8
                jamen heey... da lærte vi en ting til videre ta notat og skriv ned planer!!! :P det var skikkelig koslig igår, det ble vekslet mye ord og tanker om biler og erfaring. det er så klart noen HER som må få bilen eu godkjent før han kan kjøre med den:O hehehe

                til deg som spurte etter referat: det ble i starten diskutert litt drømmer og tanker om bra baner. det kom fram ett meget godt forslag og JÆVLI gode planer om baner i vika. det ene er en stor, vill grusbane og en asfalt plass på andre siden for touring/drifte biler. det som må gjøres videre nå er att vi får planene ned på papir og dette må være nøye planlagt. hver bidige sving skal være gjennomtenkt. alt som skal gjøres for klarering til kommunen må være skikkelig og gjort på en "proff" måte.

                så alle må sette seg ned å gjøre en skikkelig brainstorming.

                lager en ny tråd hvor ideer og planer kan skrives





                Comment


                • #9
                  Originally posted by rc-vekter View Post
                  jamen heey... da lærte vi en ting til videre ta notat og skriv ned planer!!! :P det var skikkelig koslig igår, det ble vekslet mye ord og tanker om biler og erfaring. det er så klart noen HER som må få bilen eu godkjent før han kan kjøre med den:O hehehe

                  til deg som spurte etter referat: det ble i starten diskutert litt drømmer og tanker om bra baner. det kom fram ett meget godt forslag og JÆVLI gode planer om baner i vika. det ene er en stor, vill grusbane og en asfalt plass på andre siden for touring/drifte biler. det som må gjøres videre nå er att vi får planene ned på papir og dette må være nøye planlagt. hver bidige sving skal være gjennomtenkt. alt som skal gjøres for klarering til kommunen må være skikkelig og gjort på en "proff" måte.

                  så alle må sette seg ned å gjøre en skikkelig brainstorming.

                  lager en ny tråd hvor ideer og planer kan skrives





                  http://www.fgmonstertruck.com/fg-monster-truck-store/

                  hehe ja no har eg bestilt time til eu godkjenning

                  ja jeg skal begynne å notere ned det vi snakket om på møte. men det hva jeg vil att alle hær på forumet skal gjøre er å samme i hop venner å bekjente som kan tenke seg å være med å kjøre

                  vi får bære aransjere ett lite møte til, så får vidiskutert litt mer sakeli å så noterer vi å planlegger litt bedte

                  Det som er "plan" er å bygge en asfalt bane etter Nmf sine mål og standare.
                  Så en grus/ jor bane å olymiske format. og alt skal følge nmf sine regletr



                  skal lage tegninger å skisset åver mit forslag til bane
                  men først å fremst må vi få klubben opp å stå så om en uke så må vi vel klar å få til ett til møte???? gutter hva sier dere????
                  Marius Ranen 28år
                  kjører FG monster jeep snart 4wd

                  Comment


                  • #10
                    ja kan få til ett nytt møte til uka igjen. jeg kan lage plakater/lapper å henge opp litt rundt om også. viktig å reklamere:P

                    men hvilken dag skal jeg sette dt på???

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by rc-vekter View Post
                      ja kan få til ett nytt møte til uka igjen. jeg kan lage plakater/lapper å henge opp litt rundt om også. viktig å reklamere:P

                      men hvilken dag skal jeg sette dt på???

                      nei vi får bære prøv neste ons/tors.17/18-2 2010 eller noe
                      Marius Ranen 28år
                      kjører FG monster jeep snart 4wd

                      Comment


                      • #12
                        kansje kl 1900-2000
                        Marius Ranen 28år
                        kjører FG monster jeep snart 4wd

                        Comment


                        • #13
                          vi kan ta onsdag klokka 20 00 for på torsdag jobber jeg til 21:30

                          Comment


                          • #14
                            I vika blir det kanskje vanskelig å lag nakka bane.
                            Siden det ikke er noe tomt igjen der !

                            Modellflyklubben (Rana RCA klubb) har fått ei STOR tomt i altermarka.
                            Der det ska planerest og byggest ei ny fly-stripa.

                            Kanskje det e mulighet for å sammarbeid med å få laga en bilbane på samme område?

                            Comment


                            • #15
                              Onsdag er en grei dag egentlig. Etter 7 er best.

                              Samme plass som sist? Hvis ikke har jeg møtelokaler på skolen med tavle, prosjektor koblet på pc osv. Kan være greit om man skal planlegge litt mer, vise forslag på tavla osv. Hvis man er sulten kan man alltids bestille. Ble jo ikke spist noe sist gang uansett
                              Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
                              RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
                              HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X