Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eget forum !!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eget forum !!

    Kan ikke vi "Mo i Rana RC klubb" få et eget forum?

    For jeg rett å slett hater dette forumet når det gjelder design og brukervennlighet..
    Kommer sannsynligvis ikke til å orke å bruke d no serlig my mere i fremtiden.

    Foreslår at vi får eget forum til klubben på Mo !

    Om man ingen her har kunnskapen om å sette opp eget php forum, så kan dette være en alternativ midlertidlig løsning : http://www.forumotion.com/

    Jeg har laget eget forum der før, helt gratis å det funker utmerket...

    Bare et tips...

  • #2
    hai.... fint att du kommer med inspill...... det er roy som er it-ansvalig i klubben vår kansje dere kan sammarbeide? det var meningen at vi sku ha egen forum side på klubben vår....
    Marius Ranen 28år
    kjører FG monster jeep snart 4wd

    Comment


    • #3
      ja det kan jo være greit å få et eget forum når man er en egen klubb
      Er jo ikke noe super hast, men personlig syns jeg dette forumet er litt knotete å bruke!
      Av alle forum jeg bruker er dette det ENESTE som lagrer trådene i motsatt rekkefølge !!

      Hver eneste gang det er noe nye inlegg må jeg scrolle med nederst for å derreter lese meg oppover !! helt meningsløst.

      Comment


      • #4
        nåja.. Før du sutrer så bør du kanskje se på løsninger.
        I kontrollpanelet ditt så kan du velge dette selv.
        Default er eldste først, men du kan sette til nyeste først.

        http://forum.radiostyrt.no/vb/profil...do=editoptions og trådvisningsvalg...
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

        Comment


        • #5
          når man logger inn så kommer meldinge i rett rekkefølge

          Comment


          • #6
            ja eg fikk den endret slik at den nyeste melingene er først ... genialt
            Marius Ranen 28år
            kjører FG monster jeep snart 4wd

            Comment


            • #7
              Originally posted by liteglow View Post
              ja det kan jo være greit å få et eget forum når man er en egen klubb
              Er jo ikke noe super hast, men personlig syns jeg dette forumet er litt knotete å bruke!
              Av alle forum jeg bruker er dette det ENESTE som lagrer trådene i motsatt rekkefølge !!

              Hver eneste gang det er noe nye inlegg må jeg scrolle med nederst for å derreter lese meg oppover !! helt meningsløst.
              Må si meg enig i admin der, er nok bare brukerfeil. Jeg har nyeste øverst / trådene med siste svar øverst.

              Eget forum kommer når jeg rekker å få lage hjemmeside. Et slikt php-forum som dette er ikke noe problem, det blir ikke jalla-jalla. Har satt opp phpBB-forum før, så det fikser jeg.

              Foreløpig liker jeg radiostyrt, og her kan man spørre andre om andre ting, men kan være greit med et eget "internt" forum etter hvert ja.
              Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
              RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
              HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

              Comment


              • #8
                Hmm .. ok .. må få låv å syte litt slik at man får den hjelpen man trenger :P
                Jeg hadde søkt endel igjennom alle innstillinger på løsninger men fant ikke rette instillingen.
                Nå fant jeg det, så takk for svar da funker jo dette nogenlunde ok alikavell

                Men det jeg mente var eget forum internt, men såklart det trenger man ikke enda.. det kommer vel på sikt

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X