Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klubbmøte onsdag 03.03 kl. 20.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klubbmøte onsdag 03.03 kl. 20.00

Samme sted som sist, altså lokalene til Høgskolen i Nesna, avd. Mo i Rana =)

Saksliste:
    - Gjennomgang av bilder fra kjøretreff
    - Ferdigstilling av søknad til kommunen
    - Danne klubb?
    - Eventuelt
    Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
    RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
    HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

gidder noen av dere å hente meg på domus klokken 7?????????? guuuuuuuud jeg savner bil

Comment

jada ingen fare saken er biff
      Marius Ranen 28år
      kjører FG monster jeep snart 4wd

Comment

hehe ja som vanli så har små gutter mange drømmer man jaja vi fikk no godt i gjenom litt med dem to ny karan, peter og benny.......
        av dagens gjenom gang klart vi å bestem osser før hva som skal gjøres fremover....neste møte dato og litt jobbing med kart område og søknad....

-det er møte i morra på motor sentret i ranenget er ikke noe møte plikt, bære før morro skuld
        møtes å drekk lit kaffe, en liten gjenom gangj og så mekking i kjellern....... hehe benny må repparere etter det lille støntet han hadd på skola hehehe ps: fy fan den lille biln går som dynamitt.....helt rått

-det vart også nemt om møte med han gisle karn fra komunen den 10/3... da skal søknaden være klar og presentasjon skal også kjøres og den skal være perfekt..... masse arbeid savnes vi trenger masse hjelp med det......

-det vart også nevnt att vi skal melde i fra til ranablad om at den 10/3-2010 klokken 20:00 på skola(Hine sin ingana 2eta) er det første offisielle klubb valg møte.
        Dær skal følgene pungter tas
        - Klubbleder
        -nestleder
        -kaserer
        -sekeritær
        -hmsleder
        -it ansvalig
        -Så øvrige styremedlemmer

-fast sette navn på klubb og avstemning
        -medlems kosnader før dem under 16 og dem åver 16
        -økonomi framvisning til no
        - møte neste gang og hva som skal taes opp?
        Marius Ranen 28år

Comment

Har ikke hatt anledning til engang å vurdere å tenke på RC de siste 3-4 dagene da eg sett med et større kjemiprosjekt, så eg håp dokk har klart å gjort nokka sia sist treff. Komme langt på breve/presentasjon'? Fådd menge medlemma registrert?
          Kan desverre ikke kom ikveld heller.. men nestegang det skjer nå så e eg bra sekker eg kan kom. : )

Åsså har 90% av delan eg har bestilt kommen.. vent bære på nye bremse no så ska eg prøv å skru i hop biln å ser kordan den funger
          OooGøran j.BorkamoooO
          OooRacer SavvyooO

Comment

Vel, da e d jo med i morra! Nytt møte i morra klokka 20.00 på høgskola!

No har eg førresten kjøpt meg Sprint 2 Flux så batterian står på ladding no, så får eg sjå om d e nåkka futt i den

Vart en del bortdrømming i går, men i morra ska vi peis på så blekket sprut! Stiftelsesmøte onsdag 10.03!

Comment

jeg og marius begynte så smått... men jeg fikk jo nytt prosjekt så vi ble stucked on that shit vi var foresten på naf senteret igår og skrudde,
              vi er litt misfornøyde med det att vi må ha barnevakt for å være inne på verkstedet:O

Comment

Haha, dere er jo barn, er dere ikke?

Comment

Originally posted by rc-vekter View Post
                  jeg og marius begynte så smått... men jeg fikk jo nytt prosjekt så vi ble stucked on that shit vi var foresten på naf senteret igår og skrudde,
                  vi er litt misfornøyde med det att vi må ha barnevakt for å være inne på verkstedet:O

hmm ja er eni i det... fan ka ett opplegg hær er det voksne folk som ar utannelse i alt muli.... vi sto to støkka å vaska dela så var det en som mått stå å se på??? hva om dem mått gå opp en tur på do? da må vi og opp...... sa han
                  Marius Ranen 28år

Comment

Kødd du? Nei d der bi førr dumt. Da trur eg ikke d bi meir skruing der borte vess vi bi tatt så "useriøst".

Comment

Originally posted by rc-halv View Post
                      Kødd du? Nei d der bi førr dumt. Da trur eg ikke d bi meir skruing der borte vess vi bi tatt så "useriøst".
                      fikk ikke ett sjikkeli svar på hvorfor han måtte passe på....... hmm men det var tåpent
                      Marius Ranen 28år

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                      Welcome to our newest member, Mortenporten.
                      Working...
                      X