Announcement

Collapse
No announcement yet.

Åpningstider og kjøring på Vervenbukta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Åpningstider og kjøring på Vervenbukta

    Jeg vurderer å melde meg inn i OMK, men lurer litt på dette med åpningstidene.

    Ser av websiden at åpningstidene er som følger:
    Mandag Buggy - Monster truck 18-21
    Tirsdag Large Scale 18-21
    Onsdag Fuel - On Road Track 18-21
    Torsdag Nybegynnere - Alle klasser og Drifting 18-21
    Fredag Stengt når vedlikehold / Dugnader 18-21
    Lørdag Alle klasser / Stengt når det er løp! 13-17
    Søndag Alle klasser / Stengt når det er løp! 13-17

    Jeg kjører 1/10 buggy (+ 1/10 drift). Hva er åpningstider for den lille buggybanen? Eller er alt åpent 18-21?

  • #2
    Ingen som har svart på denne så måtte få den opp. Lurer på det samme!

    Så det var egene sommertider. Men nå er det vell det som står på hjemmesiden. Jeg har en truggy kan jeg kjøre den hvilken dag jeg vil?
    DST // Lazer ZX-5 T3 / FW-06
    sigpic

    Comment


    • #3
      Torsdag Nybegynnere - Alle klasser og Drifting 18-21

      Comment


      • #4
        Du kan kjøre når som helst så lenge det ikke er løp eller dugnad. Dette for å unngå forstyrrelser og radioforstyrrelser.

        Dersom bommen er stengt kan du gå opp veien, eller parkere ved badeplassen og gå opp stien gjennom skogen. Åpningstidene indikerer når bommen skal være åpen. Bommen kan også være åpen dersom noen med nøkkel kjører selv utenom vanlige åpningstider. Monster Truck, Large Scale etc er bare for å gi noen tidspunkter der det kanskje er økt sjanse for å finne andre med samme interesse.

        Du må bruke frekvenstavla nede ved asfaltbanen dersom du ikke har 2.4GHz. Det er samme tavla for alle banene. Hekt en liten lapp med mobilnummer på kroken. Det går an å spørre folk om krystaller dersom noen allerede bruker den eneste frekvensen du kan bruke.

        Du kan ikke kjøre off-road-bil på asfaltbanen. Off-road-bil kommer seg opp på banen igjen og drar med seg gress og grus som gjør banen glatt.

        Du kan ikke kjøre 1/8 eller nitro/fuel på vesle buggybanen, da banen blir pløyd opp og ikke vil tåle det.

        Vi bruker forumet for å avtale både dugnad og kjøring på vesle buggybanen.

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X