Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innelåst på området...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Innelåst på området...

    Idag ved 16.30 tiden ble jeg oppringt av en kamerat som har vært og kjørt litt.. og han var så heldig og bli låst inne!! bør dette være mulig????? bør ikke sistemann som drar derfra sørge for og få alle ut?? det kan jo være noen av trial folkene som var der sist,men uansett bør det være noen slags regler for det når man har nøkkel til denne bommen.. vet ikke hvor lenge det er folk oppe ved cafen og verkstedet er der.. og hva gjør man i slik situasjon når man blir låst inne?? er jo ingen tlf.nr. hverken der ute eller på hjemmesiden til klubben.. Bare masse navn over hvem som sitter styret. jeg ringte litt rundt til folk jeg kjente i klubben og hørte, men det kom ikke noe særlig ut av det.. han gikk opp på cafen for og se om det var noe alarm selskap merker på rutene, noe han ikke fant.. bør det ikke være et synlig tlf.nr til vakt selskap evt. noen nøkkel ansv.?? etter 1,5 time kom det heldigvis en innom som bare skulle kjapt innom og ordne noe.. er det på tide med et nytt system på den JÆ... bommen? synes ikke det burde gå an at man risikerer og bli låst inne på området der når man drar for og kjøre litt modellbil..
    MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
    www.Mustit.no

  • #2
    Gocart skal vist gå greit under bommen...
    "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X