Announcement

Collapse
No announcement yet.

Medlemskort?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Medlemskort?

    Fikk mail tilsendt med hvor pengene for medlemskapet skulle overføres og det var gjort, fulgte det som sto der og bestilte kvitteringsoblat, noe jeg nå har fått i posten. Det jeg lurer på er om jeg skal printe ut dette som ser ut som et medlemskort som fulgte med mailen om betaling for å så klistre kvitteringsoblaten på dette kortet? Eller får jeg et medlemskort i posten som kvitteringsoblaten skal klistres på?
    TLR 22

  • #2
    Originally posted by Nitrius View Post
    Fikk mail tilsendt med hvor pengene for medlemskapet skulle overføres og det var gjort, fulgte det som sto der og bestilte kvitteringsoblat, noe jeg nå har fått i posten. Det jeg lurer på er om jeg skal printe ut dette som ser ut som et medlemskort som fulgte med mailen om betaling for å så klistre kvitteringsoblaten på dette kortet? Eller får jeg et medlemskort i posten som kvitteringsoblaten skal klistres på?
    Skriv ut og klistre på oblat.
    Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Nitrius View Post
      Fikk mail tilsendt med hvor pengene for medlemskapet skulle overføres og det var gjort, fulgte det som sto der og bestilte kvitteringsoblat, noe jeg nå har fått i posten. Det jeg lurer på er om jeg skal printe ut dette som ser ut som et medlemskort som fulgte med mailen om betaling for å så klistre kvitteringsoblaten på dette kortet? Eller får jeg et medlemskort i posten som kvitteringsoblaten skal klistres på?
      Feil forum hehehe
      Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

      En Baja

      Comment


      • #4
        Det er snakk om medlemskap hos Oslo Modellbilklubb, så er vel ikke så galt da?

        Uansett så var svaret til @hanikol akkurat det jeg var på jakt etter, så takk.
        TLR 22

        Comment


        • #5
          Originally posted by Nitrius View Post
          Det er snakk om medlemskap hos Oslo Modellbilklubb, så er vel ikke så galt da?

          Uansett så var svaret til @hanikol akkurat det jeg var på jakt etter, så takk.
          Når jeg svarte på att han får medlemskort i posten så blir det feil..
          Sitter som medlemsansvarlig i en annen klubb og vi har egenproduserte medlemskort i plastikk
          Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

          En Baja

          Comment


          • #6
            Ah, du editerte posten din i ettertid, så du mente at du svarte i feil forum da du trodde det gjaldt denne klubben du snakker om, hehe. Da er vi på rett spor tror jeg.
            TLR 22

            Comment


            • #7
              Originally posted by Nitrius View Post
              Ah, du editerte posten din i ettertid, så du mente at du svarte i feil forum da du trodde det gjaldt denne klubben du snakker om, hehe. Da er vi på rett spor tror jeg.
              Stemmer
              Fant ut att jeg har jo ikke en drit med medlemskort å gjøre i OMK, så ville jo bli litt dumt om jeg sa han fikk det i posten
              Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

              En Baja

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X