Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dødt som graven!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dødt som graven!

    Her var det ikke noe fart må man si, Er alle blitt heilt møkka lei hobbyen sin eller?
    Åge W Ferenczi 1969. Tlf:97787085
    Arrow shark 57" Zenoah GP260m R254/Wt-257 jeroentune Futaba 3PK 2,4gHZ
    www.orbitnorsk.no http://www.fokusracing.no

  • #2
    Kan vel sikkert ha noe med at mange har ferie kanskje
    Kyosho Inferno ST-US

    Comment


    • #3
      Det har jo vært dødt heile åre. har det ikke det??
      Skulle fixa ett møte på atlantico, der er det fint å kjøre. Bare man koster opp støvet.
      Veldig fint støv som ligger det. ser ut som att det blir svartte spor men så er det bare sanna som blir blåst bort... Parkere på moldehallen og gå ned og laga bane.
      Vært greier det..
      Gassar til det raser
      Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

      Comment


      • #4
        Originally posted by itsfun View Post
        Her var det ikke noe fart må man si, Er alle blitt heilt møkka lei hobbyen sin eller?
        De fleste er vel ute å bedriver hobbyen istedet for å sitte inne på nett.

        Men dere kan da holde oss opdatert alikevel!

        Comment


        • #5
          Det er ikke noen som blir med å kjøre litt på atlantico idag da.. Rundt 17-18.00 tia??
          I byen, Molde altså?? Tenkte å dra dit å cruse litt rc jeg vertfall
          Gassar til det raser
          Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

          Comment


          • #6
            Jaja folkens....dette er trist. Det har vært HELT dødt siden vi avsluttet MiniZ sesongen i vinter!!

            Men etter en travel vår/sommer/høst har vertfall jeg fått tilbake litt mer tid og energi
            I Ballbyen har dem fått laget en skikkelig 1:10 bane innendørs.
            Jeg må si at jeg kan tenke meg å ta en tur oppover å se&kjøre litt...
            Dem har kjøring på onsdager og lørdag tror jeg det var....

            Noen som kan tenke seg kanskje å bli med oppover???

            Håper vi kan dra i gang litt bevegelse i klubben igjen!!! Vi har fått klarsignal til å bruke MiniZ banen på Oppdøl denne vinter'n også vertfall!!
            Endre Hoem - 79 mod -Romsdal RC Klubb-
            FG MB Pro + HPI RS4 18SS + Kyosho PTA EP
            RC18B + 3x MiniZ - F40 MR-01 + R32 AWD + Testarossa MR-02

            Comment


            • #7
              Jeg kunne tenkt å bli med. Men ikke helgen som kommer. Den etter skal det gå..
              Har vel tenkt å fyre løst med mini-z du ell?? Jeg tar vel min xxx-s og tester ut litt drifting om det lar seg gjøre, sjekke om jeg greier å bli ferdig med mine karosseri da.
              Vise frem litt..
              Gassar til det raser
              Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

              Comment


              • #8
                Originally posted by turbo_fever View Post
                Jeg kunne tenkt å bli med. Men ikke helgen som kommer. Den etter skal det gå..
                Har vel tenkt å fyre løst med mini-z du ell?? Jeg tar vel min xxx-s og tester ut litt drifting om det lar seg gjøre, sjekke om jeg greier å bli ferdig med mine karosseri da.
                Vise frem litt..
                Hvis alt går etter planen så blir det tur oppover onsdag i neste uke. Må få sett å testa banen i Ballbyen. Driver å lukter litt på ny elektro bil...så hvis banen er bra så blir det kanskje ny EP bil
                Endre Hoem - 79 mod -Romsdal RC Klubb-
                FG MB Pro + HPI RS4 18SS + Kyosho PTA EP
                RC18B + 3x MiniZ - F40 MR-01 + R32 AWD + Testarossa MR-02

                Comment


                • #9
                  da kan ikke e vare med. på jobb da. på harøya
                  Gassar til det raser
                  Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

                  Comment


                  • #10
                    mini-z

                    Originally posted by Diezelpower View Post
                    Jaja folkens....dette er trist. Det har vært HELT dødt siden vi avsluttet MiniZ sesongen i vinter!!

                    Men etter en travel vår/sommer/høst har vertfall jeg fått tilbake litt mer tid og energi
                    I Ballbyen har dem fått laget en skikkelig 1:10 bane innendørs.
                    Jeg må si at jeg kan tenke meg å ta en tur oppover å se&kjøre litt...
                    Dem har kjøring på onsdager og lørdag tror jeg det var....

                    Noen som kan tenke seg kanskje å bli med oppover???

                    Håper vi kan dra i gang litt bevegelse i klubben igjen!!! Vi har fått klarsignal til å bruke MiniZ banen på Oppdøl denne vinter'n også vertfall!!





                    fortsatt kjøring på oppdøl med mini-z??
                    kyosho mini-z MR02 mm

                    Comment


                    • #11
                      Hei hei! Vanskelig å få kontakt med klubben dere må jeg si! ^^

                      Planlegger å starte med RC - og har aldri vært noe særlig borti det.

                      Trenger dra hjelp i form av en klubb. Mulig om noen av dere kunne ha addet meg på msn? så jeg får litt mere info og kanskje så jeg kunne få kommet bort å hilse en dag dere skal kjøre.


                      bakken123@hotmail.com

                      William Malo - Molde
                      William Malo - 88 -
                      KontaktPerson - Romsdal RC Klubb
                      Kyosho Inferno 777

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X