Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rc-kjøring i Grenland

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rc-kjøring i Grenland

Heisann!

Jeg og en kompis har akkurat kjøpt oss våre første nitro-biler, så vi er ganske ferske i gamet.
    Lurte på hvor folk her i distriktet kjører? Bor på Nenset så har vært oppe å sett ved sandtaket, og ser tydelige spor som tyder på at dette er et populært sted å kjøre.. Men er det lov å kjøre her? Hvor kommer man seg ned dit? Har også lett etter et sandtak på eidanger hvor jeg har fått tips om at mange kjører, men finner det ikke... :confused:

Lurer også på denne klubben som er i grenland, finnes det noen egen nettside? Hvor mye koster det å være medlem og hva er fordelene?

Mvh Thomas.

Originally posted by Heffernan View Post
    Heisann!

Jeg og en kompis har akkurat kjøpt oss våre første nitro-biler, så vi er ganske ferske i gamet.
    Lurte på hvor folk her i distriktet kjører? Bor på Nenset så har vært oppe å sett ved sandtaket, og ser tydelige spor som tyder på at dette er et populært sted å kjøre.. Men er det lov å kjøre her? Hvor kommer man seg ned dit? Har også lett etter et sandtak på eidanger hvor jeg har fått tips om at mange kjører, men finner det ikke... :confused:

Lurer også på denne klubben som er i grenland, finnes det noen egen nettside? Hvor mye koster det å være medlem og hva er fordelene?

Mvh Thomas.

du vil finne mye god info på www.gmbk.com
    MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
    TRF-415MSXX
    DEX410

Comment

Har også kjørt endel i grustaket ved hundepensjonatet i Trommedalen.

Comment

desverre er off road banen på geiteryggen stengt frem til 20 augst pga efra gp , det er fult mulig for å komme å kjøre etter det uten å være medlem for å teste om dette er noe for dere , som medlem så har du tilgang til å bruke anlegget etter eget ønske .
        tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

Comment

Mene ang krystaller osv.. Hvis noen har lik krystall som en annen har der oppe da.. hva skjer da?
          -Virus RTR - - Vetle Eriksen -- 1992

Comment

det henger frekvenstavle på den ene brakka som viser om frekvensen du har er i bruk.

henger det ikke lapp der med navn og frekvens så kan du kjøre (lønner seg også å spørre andre som kjører, er ikke alle som er like flinke til å henge opp lapp)
            tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

Comment

Gleder meg til banen åpner. Da får jeg endelig prøvd å kjøre på bane :razz:
              Hyper 8 RTR

Comment

ta deg en tur opp på lørdag eller søndag, så garanterer jeg at du vil se masse action
                MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                TRF-415MSXX
                DEX410

Comment

er stedet å være det i helgen

Comment

Ja, har tenkt meg opp ditt en tur eller to. :wink:
                    Hyper 8 RTR

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                    Welcome to our newest member, Mortenporten.
                    Working...
                    X