Announcement

Collapse
No announcement yet.

kjøring 2.juledag på skotfoss raceway

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kjøring 2.juledag på skotfoss raceway

er det mange som har tenkt se opp å kjøre andre juledag ?

godt er det å få trimmet av litt overvekt opp trappene og
    tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

Jeg tar en tur, skal drikke 10 kopper kaffe, det burde få fart på ribbefettet. Blir jomfrutur med julepresangen min også.
    Øistein Mo
    Grenland Modellbilklubb

Comment

jeg kommer oxo håper å være der rundt kl.10....
      skien
      1973
      kenneth sandodden gmbk

Comment

er der i 11 tiden jeg kenneth
        tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

Comment

Noen som kan gi meg adressa, så jeg kan skrive den inn på navigatoren, jeg vil gjerne en tur.
          sigpicJON ASPNES. 1968 MOD. NYBEGYNNER:mrgreen: HYPER ST PRO TRUGGI.
          TRF 416. HPI FIRESTORM 15T. TAMIYA M03.
          GMBK.

Comment

Skotfossveien 275

Comment

Nåhh,.... rcjon, så d bra ut?
              D ble oxo dealet rc - utstyr(1:12) i dag merket jeg..... ( Per Tore)
              Tor Arne Nicolaisen GMBK

Lei av å knuse motstandere!

Comment

Originally posted by tan20 View Post
                Nåhh,.... rcjon, så d bra ut?
                D ble oxo dealet rc - utstyr(1:12) i dag merket jeg..... ( Per Tore)
                dealet rc utstyr? værste jeg har hørt! joda gøy der, men jæ kjedelig å ikke ha noe eletrisk sjøl ennå, men det ble mye kikking og spørsmål fra meg da
                morsom gjeng der må jeg si 2 stykker der som var ekstra morsomme da, tror de var hverandres støttekontakt, resten var bare veldig seriøse:razz:
                får forhåpentlig min bil i januar, Kjenner ikke navnene ennå på noen der, men det glir vel inn etterhvert. Takker for invitasjonen i dag og til løpet til søndag.
                Last edited by rcjon; 26 December 2007, 22:04.
                sigpicJON ASPNES. 1968 MOD. NYBEGYNNER:mrgreen: HYPER ST PRO TRUGGI.
                TRF 416. HPI FIRESTORM 15T. TAMIYA M03.
                GMBK.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                Working...
                X