Har banesjef / offroad ansvarlig noen plan for hva som skal utføres av vedlikehold på offroadbanen før vi tar den i bruk for alvor i vår? Det er fortsatt ganske vått der, men om hele banen skal graves opp alikevel er det vel bare å sette i gang, eller hva?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Offroadbanen Geiteryggen
Collapse
X
-
Hold deg til M-Chassie du Stig! slipper søla da vettu :P
-
Var der idag, og læffi og 2 til, beklager husker ikke navna.
Jeg skulle bare oppom å se, var ikke klar over det var fast tirsdagsmøte der.
Der ble det lensa overvann, fyllt huller og brukt denne komprimatoren. Jeg måtte på foreldremøte og måtte reise(sorry) men skal opp der i morgen formiddag, fjerne det gamle gjærdet(ned mot turstien) og mulig komprimere noe mer hvis det da ikke er altfor bløtt der nå(regn i kragerø nå iallefall) må jo straks sette opp skjerming ned mot turstien, skal ta noen mål også.
Noen av dreneringrøra er tette, skal se på dette i morgen, hvis ikke disse guttene som var der idag fikk åpnet røra da?
Læffi, tok ikke du noen bilder der idag?sigpicJON ASPNES. 1968 MOD. NYBEGYNNER:mrgreen: HYPER ST PRO TRUGGI.
TRF 416. HPI FIRESTORM 15T. TAMIYA M03.
GMBK.
Comment
-
joda har bilde, men er alt for mye vann å vise frem :P reiste før de var ferdig med å lense, så vet ikke hvordan det gikk
Comment
-
Enda mer vann der idag
fikk ikke engang opp denne komprimatoren, den sto midt i banen, og satt godt. Fler der i morgen, så da får vi den nok opp og gå igjen. Tror jeg sveiva meg til en lyskestrekk på den også idag
sigpicJON ASPNES. 1968 MOD. NYBEGYNNER:mrgreen: HYPER ST PRO TRUGGI.
TRF 416. HPI FIRESTORM 15T. TAMIYA M03.
GMBK.
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment