Announcement

Collapse
No announcement yet.

Terminliste 2009

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Terminliste 2009

    Sitter å ser gjennom terminlista her, og må si jeg er litt rystet over antallet løp som skal arrangeres iår. Et par løp til nå, så har vi flere løp enn aktive medlemmer..... Ifjor var det 32 løp, og det var da altfor mye. Så mange arrangement må jo gå ut over de som skal arrangere (på rundgang, dvs dugnad), og da går dette jo videre utover dugnadsviljen til det generelle vedlikeholdet på Geiteryggen.

    Bare mine tanker rundt dette, men vet flere som mener det samme....
    Formerly known as JQ`s personal "pit-bitch".....

  • #2
    jeg må si vi er jo priviligert som har muligheten til å ha så mange løp i GMBK. uten efa innvendinger.
    Brede Isaksen 76mod GMBK
    Xray T 3- B44
    KoPropo

    Comment


    • #3
      Det var samme sak vi sleit med i Kodal i fjor...
      Alt for mange løp på alt for få folk til å ta seg av arrangementene...

      Resultatet er at vi har ca. 4 løp i 2009..
      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
      - NiceShot.no

      Comment


      • #4
        Jeg kan berolige Kim, med at dette er grundig diskutert i styret.

        Det er faktisk færre løp i 2009, hvis man ser på at nå arrangerer vi 6 løp i en klasse vi ikke har hatt løp i før, 1:10 Buggy

        15 av løpene er onsdags løp, og disse er det tre mann som skal ta seg av.
        Løpene og oppsettet, er tilrettelagt for enkel løps avvikling

        Jeg skjønner det er mange av dere som er redde for at dere må stille opp, men har du ikke hørt noe til nå, så slipper du nok unna........ Listene er stort sett besatt, av de vanlige som stiller opp....
        Last edited by Finken; 15 March 2009, 20:35.
        XFactory X6SQ,Team Ass B4 og B44 , NOVAK all the way.
        Xray T3, LRP, Tekin
        Grenland Modellbil Klubb

        Comment


        • #5
          Originally posted by Finken View Post
          Jeg kan berolige Kim, med at dette er grundig diskutert i styret.

          Det er faktisk færre løp i 2009, hvis man ser på at nå arrangerer vi 6 løp i en klasse vi ikke har hatt løp i før, 1:10 Buggy

          15 av løpene er onsdags løp, og disse er det tre mann som skal ta seg av.
          Løpene og oppsettet, er tilrettelagt for enkel løps avvikling

          Jeg skjønner det er mange av dere som er redde for at dere må stille opp, men har du ikke hørt noe til nå, så slipper du nok unna........ Listene er stort sett besatt, av de vanlige som stiller opp....
          Stiller opp når det er mulig, og jeg har tid Erik. Er ikke det bra nok, er det ikke noe problem å melde overgang til en annen klubb....

          Men stusser bare litt over ambisjonsnivået til GMBK når det er like mange løp som det er aktive medlemmer!
          Formerly known as JQ`s personal "pit-bitch".....

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X