Announcement

Collapse
No announcement yet.

rep av onroad plattform og gjerde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • rep av onroad plattform og gjerde

    er det noen som har planer om når vi skal gjøre dette , kan jo ikke ha det slik som det er nå .

    stiller opp med hammeren jeg , bare jeg får en pepsi max
    tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

  • #2
    Søndag f.ex?
    Tor Arne Nicolaisen GMBK

    Lei av å knuse motstandere!

    Comment


    • #3
      Jeg kommer hjem 18. Mai. Jeg kan hjelpe til etter det.
      Er det du som har oversikten over hva som skal gjøres Tom Inge?
      Kai Erik Rosland 82 mod GMBK
      Serpent 720/JP - Xray T2
      KoPropo - Hitec - Tornado

      Comment


      • #4
        ikke meg som har oversikten , men hjelper gjerne med å finne ut hva vi trenger
        tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

        Comment


        • #5
          Takk Tom Inge for at du tar tak!
          Jeg bare lurer, hvor er onroad sjefen. Det er vel han som burde kordinere det, eller er det bare jeg som har misforstått. Han trenger jo ikke å få inn forslag på dette som er innlysende. Og er det noen som vet noe om Trackmania???? Ikke lenge igjen. Vi har også fått vite at det ikke blir noen onroadgruppe da ingen ville. Men jeg kjenner ingen som har blitt spurt!!!
          Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

          Comment


          • #6
            Hipp hipp folkens!

            Det er riktig at det er onroadansvarlig som skal koordinere vedlikehold på onroadbanen. Ta en prat med Øystein på Geiteryggen, så blir det nok en ordning på det. Flott at andre også tar initiativ for å hjelpe til.

            Ang Trackmania så kommer det mer informasjon etter styremøtet neste uke.

            -S-
            [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
            -----------------------------------------------------

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X